شمانیوز
شما نیوز

معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن:

بانکداری دیجیتال، پیشرانه این بانک به سوی جایگاه اصلی خود به عنوان یک بانک توسعه ای

منصور یوسفی نیا معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن گفت: بانکداری دیجیتال پیشرانه بانک به سوی جایگاه اصلی خود به عنوان یک بانک توسعه ای تخصص محور بوده و اقدامی برای پاسخگویی به نیازهای مشتری برای خدمات نوآورانه است.

بانکداری دیجیتال، پیشرانه این بانک به سوی جایگاه اصلی خود به عنوان یک بانک توسعه ای

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در نشست تحول دیجیتال با کارشناسان بخش های مختلف این بانک ضمن بیان مطلب فوق افزود: هم اکنون حرکت به سمت بانکداری دیجیتال در تمام مؤسسات مالی و غیرمالی کشور آغاز شده و بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای برای بهبود تعامل با مشتریان و فراهم آوردن ابزارهای مناسب به منظور ارزیابی حرفه ای مشتریان و تسهیل فرآیندهای کاری نیازمند ایجاد تحول دیجیتال است.

یوسفی نیا عنوان داشت: در این بانک ما به دنبال ایجاد یک دگردیسی در نوع رابطه مشتری با بانک هستیم زیرا فرآیندهای کاری در یک بانک توسعه ای با بانک های تجاری متفاوت است و با ایجاد ابزارهای فناورانه و دینامیک کردن فرآیندها توسط یک تیم کارشناسی متخصص که به فرآیندهای بانک اشراف دارند، این فرآیندها برای مشتریان شخصی سازی می شود.

احمد آهی مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نیز اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال در نهایت به دنبال ایجاد سیستم (PAAS) Process As a Service هستیم که خوشبختانه در بانک پروسه های کاری آن مشخص شده و بانک اکنون در آستانه مهندسی مکانیزه کردن فرآیندها قرار دارد و می توانیم اولین بانکی باشیم که پایلوت بانکداری دیجیتال در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: در این بانک یک سیستم یکپارچه ایجاد شد و طراحی فرآیندها بر مبنای آموزه های دیجیتالی را در دست انجام داریم که همزمان لازم است مدل کسب و کار بانک نیز در عرصه این اکوسیستم جدید بانکداری متحول شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied