شمانیوز
شما نیوز

طرح فرشتگان سلامت به آذربایجان رسید/

تقدیر بیمارستان طالقانی تبریز از حمایت کادر درمان در بانک آینده

بیمارستان طالقانی تبریز از اقدام بانک آینده در خصوص اعطای تسهیلات با شرایط آسان به کادر درمان این بززیمارستان در قالب طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، قدردانی کرد.

تقدیر بیمارستان طالقانی تبریز از حمایت کادر درمان در بانک آینده

به گزارش شمانیوز: دکتر احد اسلامی، مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان طالقانی تبریز ضمن اعطای لوح‌های تقدیرنامه‌، به‌صورت جداگانه از دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده و هم‌چنین رئیس شعبه «تبریز- خیابان راه‌آهن»، به‌عنوان نمایندگان بانک آینده، تشکر و قدردانی کرد. 

در این پیام، دکتر اسلامی، رئیس بیمارستان، ضمن گرامی‌داشت "تلاش همکارانی که در سنگر خدمت به مردم در راستای اهداف سازمانی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند،" از سرمایه‌انسانی بانک آینده که "با صبر و متانت مثال‌زدنی، طی مراجعات متعدد و حضور در بیمارستان طالقانی تبریز، جهت ارائه وام به کادر درمان درگیر کرونا، نهایت همکاری را نموده‌اند،" قدردانی کرد.

طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» بانک آینده از اسفندماه 1399، با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا و در قالب اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه برای کادر درمانی کشور، طراحی و عملیاتی شد. طی این طرح، تسهیلاتی به‌مبلغ 200 (دویست) میلیون ریال به ازای هر فرد، با نرخ 15 (پانزده) درصد و بازپرداخت 36 ماهه (با اقساط ماهیانه)، به‌صورت مستقیم به حساب متقاضیان، واریز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied