شمانیوز
شما نیوز

افتتاح چهاردهمین شعبه بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان

چهاردهمین شعبه بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان و دومین شعبه شهرستان زابل با حضور مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

افتتاح چهاردهمین شعبه بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به منظور ایجاد دسترسی مناسب و همچنین بستر مطلوب برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان گرامی، شعبه جدید شهرستان زابل به نام شعبه هیرمند (کد ۴۲۲۰) با حضور مسعود مسعودی مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان، مسئولان و معتمدان شهرستان افتتاح شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی منش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: بانک مهر ایران به عنوان نماد بانکداری اسلامی با توجه به اهداف خیرخواهانه و اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی طی سال‌های اخیر، بیش از پیش مورد توجه آحاد مردم قرار گرفته است.
وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم بارها به موضوع قرض‌الحسنه و اهمیت آن تأکید داشته که خوشبختانه بانک مهر ایران توانسته به خوبی در این مسیر خداپسندانه گام بردارد.
در ادامه مسعود مسعودی، مدیر شعب بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت روزافزون برای مجموعه بانک افزود: جایگاه امروز بانک نتیجه نیت خیرخواهانه و برکات قرض‌الحسنه است و امیدواریم بتوانیم علاوه بر توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه، در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در بین آحاد مردم نقش به‌سزائی را ایفا کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied