شمانیوز
شما نیوز

بانک توسعه تعاون

بازدید رییس جمهور از شرکت تولیدی مورد حمایت بانک توسعه تعاون

رییس جمهور طی سفر به استان سمنان از شرکت تولید وسایل سرمایشی و گرمایشی سنگرکار بازدید کرد.

بازدید رییس جمهور از شرکت تولیدی مورد حمایت بانک توسعه تعاون

به گزارش شمانیوز : در بازدید آیت‌الله رئیسی ضمن بررسی وضعیت تولید و اشتغال شرکت سنگر کار گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی با ایجاد ارزش افزوده مناسب، از ارکان مهم اقتصاد ملی محسوب می گردند. وی با بررسی مشکلات مطرح شده از سوی مدیران و کارگران، به مقامات ذیربط دستور اقدامات لازم برای رفع موانع افزایش تولید این کارخانه صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت سنگرکار ضمن تشکر از تشریف فرمایی آیت آله رئیسی به استان، از حمایت های بی دریغ و پشتیبانی بانک توسعه تعاون از واحد های تولیدی تقدیر و تشکر نمود. وی افزود بانک توسعه تعاون در طی سالیان اخیر همواره حامی واحدهای تولیدی استان بوده و این حمایت ها باعث رشد و بالندگی واحدهای تولیدی استان شده است. گفتنی است بانک توسعه تعاون ضمن ارائه انواع خدمات بانکی به شرکت موصوف تاکنون بیش از 1500 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش، اعتبار اسنادی و منابع صندوق توسعه ملی به شرکت سنگر کار پرداخت نموده است

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان سمنان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که در نهمین سفر استانی خود به سمنان سفر نموده است مورد استقبال حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.

شایان ذکر است آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به فرودگاه سمنان در جمع خبرنگاران درباره اهداف این سفر اظهار داشت: قبل از انجام این سفر مشکلات و کمبودهای استان سمنان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته است و در جریان این سفر مصمم هستیم در جلساتی با مسئولان مربوطه و فعالان اقتصادی تصمیماتی روشن را برای رفع مشکلات استان سمنان اتخاذ کنیم.

رئیس جمهور در جریان سفر به استان سمنان از برخی واحد های تولیدی و صنعتی دیگر استان نیز بازدید نمود. رئیس جمهور در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های کارگران و مدیران کارخانه قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied