شمانیوز
شما نیوز

دکتر ابراهیمی عنوان کرد:

اولویت اصلی بانک سپه حمایت از تولید و صنایع مولد است

آیت اله ابراهیمی در بازدید از شعبه مستقل نگین (قاسم سلیمانی) اولویت اصلی بانک سپه را تحقق شعار حمایت اقتصادی عنوان کرد و از آمادگی کامل برای ارائه خدمات و تسهیلات به تولیدکنندگان و صنایع مولد خبر داد.

اولویت اصلی بانک سپه حمایت از تولید و صنایع مولد است

به گزارش شمانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران ارشد در بازدید از شعبه مستقل نگین با تأکید بر اهمیت بازاریابی در شناسایی و جذب  مشتریان شاخص خواستار تقویت تیم بازاریابی مستقر در شعب بانک شد.
وی در این بازدید افزون بر بررسی آمار عملکردی شعبه مذکور به تغییر ترکیب منابع، مصارف بهینه و ارائه تسهیلات با ریسک کمتر، یکسان سازی نرخ سود سپرده‌ها، وصول مطالبات و تقویت بخش ارزی تأکید کرد.
ابراهیمی با اشاره به قدمت بانک سپه و توان مضاعفی که پس از پروژه ملی ادغام به بدنه بانک تزریق شده است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بانک‌های ادغامی، تقویت زیرساخت‌ها، توجه به  بانکداری الکترونیک و پیش‌بینی نیازهای مشتریان بانک سپه را به عنوان بانکی پیشرو در کشور تبدیل خواهد کرد.
به گفته او یکی از مزیت‌های رقابتی بانک سپه وجود سرمایه‌های انسانی جوان، مستعد و متخصصی است که می‌توانند در بازار رقابتی شبکه بانکی نقش تأثیرگذار و ماندگار ایفا کرده و موفقیت‌های بی‌شماری برای بانک رقم بزنند. مدیرعامل بانک سپه در خاتمه بازدید ؛ با کارکنان شعبه مستقل نگین (قاسم سلیمانی) دیدار و ضمن گفتگو با آنان، از پیشنهادات همکاران استقبال کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied