شمانیوز
شما نیوز

توسط مدیرعامل بانک کشاورزی صورت گرفت؛

بررسی وضعیت مطالبات و اجرایی شدن امهال بدهى کشاورزان خسارت دیده

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف آگاهی از آخرین وضعیت عملکرد شعب و پیشبرد برنامه‌ها، از شعبه شهریار بازدید و بند خ. ماده ٣٣ قانون برنامه ششم توسعه درباره دستورالعمل امهال بدهی و بخشودگی سود و جرائم کشاورزان بدهکار خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را در این بانک اجرایی کرد.

بررسی وضعیت مطالبات و اجرایی شدن امهال بدهى کشاورزان خسارت دیده
روابط عمومی بانک کشاورزی نوشت : در این دیدار که صبح روز یکشنبه ٣٠دی ماه برگزار شد، خدارحمی ضمن گفت: وگوی رودررو با مشتریان، بر انجام امور آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.
وی از کارکنان شعب خواست به هنگام ازدحام مشتریان، تسریع در انجام خواسته‌ها و خدمت به مشتریان را در اولویت قرار دهند.
بررسی وضعیت مطالبات و اجرایی شدن امهال بدهى کشاورزان خسارت دیده
بر اساس این گزارش، بررسی عملکرد شعبه شهریار و نحوه اجرای بند خ. ماده ۳۳ قانون برنامه ششم از دیگر محور‌های گفت: وگوی مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان این شعبه بود. خدارحمی با اشاره به راهکار‌های اجرایی در حوزه وصول مطالبات، عملکرد بانک در این حوزه را تشریح و روند واگذاری پرونده‌های بدهکاران برای وصول مطالبات به بخش خصوصی (شرکت حامی مهر) را تبیین کرد. این گزارش می‌افزاید، فرهاد فنودی عضو هیئت مدیره، مسعود جلالیان مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی، فریدون بهبهانی رییس اداره کل وصول مطالبات و اجرای این بانک و همچنین جهانپور معماران مدیرشعب بانک کشاورزی در استان تهران، خدا رحمی را در این بازدید همراهی می‌کردند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied