شمانیوز
شما نیوز

افتتاح آموزشگاه شهدای بانک مسکن در شهرستان سرپل ذهاب

آموزشگاه شهدای بانک مسکن، با نام شهیدان قربانی و یزدانفر با حضور مدیران بانک و مسوولان استان در شهرستان سرپل ذهاب افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح آموزشگاه شهدای بانک مسکن در شهرستان سرپل ذهاب
افتتاح آموزشگاه شهدای بانک مسکن در شهرستان سرپل ذهاب
پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا نوشت: آیین افتتاح آمورشگاه شهدای بانک مسکن با حضور مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی، صادقی اقدم رییس اداره کل امورمدیریت‌های شعب، ریحانی پور مدیر شعب استان کرمانشاه، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و تعدادی دیگر از مسوولان استانی برگزار شد.
افتتاح آموزشگاه شهدای بانک مسکن در شهرستان سرپل ذهاب
این گزارش حاکی است، در این مراسم رییس اداره کل امورمدیریت‌های شعب در سخنانی با اشاره به اقدامات مهم بانک مسکن در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: ساخت مدرسه در منطقه زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در راستای تحقق مسوولیت اجتماعی بانک مسکن بوده است. صادقی اقدم گفت:: این آموزشگاه که به نام همکاران شهید ما در استان کرمانشاه، شهیدان قربانی و یزدانفر متبرک شده است، با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در هشت کلاس آموزشی و با رعایت آخرین استاندار‌های نظام مهندسی ساخته شده است و امیدواریم گامی در جهت تامین آینده‌ای روشن برای دانش آموزان این منطقه و توسعه و آبادانی شهرستان سرپل ذهاب باشد. رییس اداره کل امور مدیریت‌های شعب در ادامه با اشاره به سایر خدمات بانک مسکن در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌های بانک مسکن در مناطق زلزله زده که در تاریخ این بانک بی سابقه بوده، پرداخت ۵۸ هزار فقره تسهیلات ساخت، تعمیر و معیشت به آسیب دیدگان این مناطق با مبلغ ۸ هزارمیلیارد ریال بوده است. وی تصریح کرد: این میزان پرداخت تسهیلات که نیمی از سهیمه تکلیفی به شبکه بانکی را شامل می‌شود از ابتدای وقوع زلزله بوده است و در راستای تسریع در ارایه خدمت به هموطنان این مناطق، دو ستاد معین در شهرستان سرپل ذهاب و یک ستاد معین مستقر در مدیریت استان کار پذیرش، تشکیل پرونده و صدور کارت‌های بانکی را به عهده داشته اند و شش شعبه در شهرستان کرمانشاه نیز تسهیلات معیشت را به مردم این مناطق پرداخت کرده اند. در بخشی از این مراسم، جمالی نیا، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب، از ارایه خدمات بانک مسکن در مناطق زلزله زده تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه مدیران ارشد بانک مسکن و مدیریت استان از روز‌های ابتدایی وقوع زلزله همراه ما بوده اند و با پرداخت تسهیلات در اسرع وقت، بهترین همکاری را با مردم منطقه و مسوولان این استانداشته اند. وی افزود: تامین هزینه ساخت آموزشگاه شهدای بانک مسکن، باقیات و صالحات برای بانک مسکن و مسوولان این بانک خواهد بود، زیرا هم دارای هدفی مقدس یعنی تعلیم و تربیت و آموزش نسل آینده است و هم اینکه برای مردمی آسیب دیده از زلزله و شایسته خدمت رسانی، ساخته شده است. حسن ریحانی پور، مدیر شعب استان کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: آموزشگاه شهدای بانک مسکن در دو نوبت برای دانش آموزان متوسطه دوم در شیف صبح و دانش آموزان ابتدایی در شیفت عصر مورد استفاده قرار می‌گیرد و مجموعا در هر دوشیفت ۳۷۶ دانش آموز مشغول به تحصیل هستند. به گفته وی: آیین افتتاح این مدرسه همزمان با ایام دهه فجر و ۴۰ سالگی انقلاب و در راستای ایجاد خاطره‌ای خوش از این ایام در ذهن دانش آموزان برگزار و با همکاری اداره کل روابط عمومی به هر دانش آموز یک عدد کیف لوازم التحریر اهداشد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied