شمانیوز
شما نیوز

جوایز برندگان ماه دوم نخستین دوره "لیگ نوین" اهدا شد

طی مراسمی، برندگان خوش شانس ماه دوم نخستین دوره "لیگ نوین"، جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی خود را دریافت کردند.

جوایز برندگان ماه دوم نخستین دوره "لیگ نوین" اهدا شد
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی بین پذیرندگان شرکت پرداخت نوین، جوایز برندگان دوره دوم قرعه‌کشی ماهانه "لیگ نوین" با حضور نمایندگان شرکت پرداخت نوین و رؤسای شعب منتخب، در محل کسب برندگان اهدا شد که بر این اساس مسعود یعقوبی از شعبه پونک، علی زنگویی از شعب صادقیه و فرزاد سراجی از شعبه مطهری تهران جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی دوره دوم از این جشنواره را از آن خود کردند.
جوایز برندگان ماه دوم نخستین دوره
در نخستین دوره "لیگ نوین" ۳۰ جایزه دو میلیون ریالی به صورت روزانه، سه جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی به صورت ماهانه و سه جایزه یک میلیارد ریالی در پایان دوره سه ماهه جشنواره به قید قرعه به پذیرندگان حائز شرایط شرکت در قرعه‌کشی اهدا می‌شود.
گفتنی است ماه پایانی "لیگ نوین" از تاریخ ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۹۷ آغاز شده و تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت. همچنین قرعه‌کشی بزرگ سه جایزه یک میلیارد ریالی بین پذیرندگانی برگزار خواهد شد که به امتیاز ۴۵۰۰ رسیده باشند.
پذیرندگان محترم می‌توانند جهت اطلاع از کلیات جشنواره، مدل امتیازگیری و شرایط شرکت در لیگ به پورتال شرکت پرداخت نوین به آدرس pna.co.ir مراجعه و یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته امداد پذیرندگان این شرکت به شماره ۴۸۰۰۶-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied