شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان

مدیر عامل بانک رفاه گفت: حوزه روابط عمومی علاوه براینکه زبان گویای سازمان در عرصه اجتماع و حافظ منافع آن نزد افکار عمومی جامعه است، در بعد درون سازمانی و تلطیف فضای آن نقش ویژه و مهمی ایفا می‌کند. این حوزه در درون سازمان منجر به ایجاد تقارن اطلاعاتی و گفتمان سازمانی، همگرایی و انسجام می‌شود و فرهنگ سازمان را تقویت می‌بخشد.

مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی که ۲۹ اردیبهشت ماه سالجاری در هتل المپیک و با حضور اساتید مطرح و چهره‌های ماندگار عرصه مدیریت رسانه، ارتباطات و اطلاع رسانی نظیر پروفسور بیان، پروفسورفرهنگی، دکتر افخمی و تنی چند از اندیشمندان و فعالان صنعت روابط عمومی و رسانه برگزار شد با بیان این مطلب و گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها بیش از گذشته احساس می‌شود؛ به ویژه این نقش و جایگاه در نظام بانکداری بسیار محسوس و تاثیرگذار است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه نظام بانکی به واسطه ماهیت ویژه خود و تعامل با طیف متنوعی از اقشار جامعه، بیش از هر زمان دیگری و بیش از سایر سازمان‌ها نیازمند حمایت، تعامل و همیاری صنعت رسانه و روابط عمومی است خاطر نشان کرد: دراین مسیر دست فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی را به گرمی می‌فشاریم و بیش از پیش از ظرفیت‌های این حوزه بهره‌مند خواهیم شد.
دکتر سهمانی با تصریح اینکه روابط عمومی یکی از مهم‌ترین بازیگران عصر ارتباطات و اطلاعات است اظهار داشت: به عنوان یکی از مدیران نظام بانکی اذعان می‌کنم که مدیران عالی برای دست یابی به اهداف سازمانی خود باید از ابزار روابط عمومی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان در راستای ارتقای شفافیت و پاسخگویی به خوبی استفاده نمایند.
وی در خاتمه از روابط عمومی به منزله بازویی قوی برای ارائه مشورت و راهکار به مدیران ارشد سازمان یاد و تصریح کرد: مدیران عالی سازمان‌ها می‌توانند از ظرفیت روابط عمومی برای بهبود مستمر سازمان خود استفاده کنند. در این مراسم فعالان و اندیشمندان عرصه ارتباطات و مدیریت از جمله پروفسور بیان به ارائه نکاتی درخصوص حوزه روابط عمومی پرداختند.
در خاتمه مراسم همچنین از دکتر سهمانی به پاس حمایت‌های بی دریغ در راستای اعتلاء و توسعه روابط عمومی، تقدیر به عمل آمد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied