شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

سریع ترین روش واریز و برداشت پرفکت مانی

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های ما ایرانیان در انجام تراکنش‌های بین‌المللی، تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان است. حتما تابه‌حال بارها برایتان پیش آمده است که قصد خرید از یک سایت خارجی داشته‌اید، اما قادر به پرداخت نبوده‌اید. پرفکت مانی یک راه‌حل عالی برای رفع این مشکل است.

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های ما ایرانیان در انجام تراکنش‌های بین‌المللی، تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان است. حتما تابه‌حال بارها برایتان پیش آمده است که قصد خرید از یک سایت خارجی داشته‌اید، اما قادر به پرداخت نبوده‌اید. پرفکت مانی یک راه‌حل عالی برای رفع این مشکل است. برای استفاده از پرفکت مانی باید نحوه واریز و برداشت پرفکت مانی را یاد داشته باشید. در این مقاله به آموزش واریز و برداشت پرفکت مانی می‌پردازیم. با کمک اطلاعات مقاله پیش رو دیگر دغدغه انجام تراکنش‌های مالی بین‌المللی را نخواهید داشت.

 

آموزش نحوه واریز پول به پرفکت مانی

برای واریز و برداشت در پرفکت مانی ابتدا باید در سایت پرفکت مانی یک حساب کاربری ایجاد کرده، سپس برای شارژ حساب خود اقدام کنید. برای واریز پول به حساب پرفکت مانی روش‌های متعددی پیش رویتان وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از ووچر و ارز دیجیتال اشاره کرد. بعد از ثبت نام پرفکت مانی، وارد صفحه کاربری خود شده و روی سربرگ «Deposit» کلیک کنید. گزینه‌های زیر برای واریز پول به پرفکت مانی پیش روی شما خواهد بود:

 

  • انتقال از طریق حساب بانکی: برای واریز پول به حساب پرفکت مانی می‌توانید آدرس حساب بانکی یا Blank wire را ارسال کنید. 
  • پول نقد: در بخش Deposit حساب خود یک سفارش ایجاد کرده و در ترمینال پرداخت یا همان Cash Terminal وجه نقد واریز کنید. 
  • بیت‌کوین: پرداخت پول با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین یکی از روش‌های واریز به پرفکت مانی است. 
  • E-voucher: استفاده از ووچر یکی از متداول‌ترین روش‌های شارژ حساب پرفکت مانی است. برای این کار بعد از انتخاب گزینه E-Voucher مشخصات ووچر دریافتی را وارد کرده و روی گزینه Active an e-voucher کلیک کنید.

 

علاوه‌بر روش‌های بالا، یک روش ساده‌تر برای خرید آنلاین پرفکت مانی وجود دارد و آن هم استفاده از صرافی آنلاین اکس اونیکس است. در ادامه به بررسی این روش سریع برای واریز پول به پرفکت مانی می‌پردازیم.

 

شارژ حساب پرفکت مانی با خدمات صرافی آنلاین

 

صرافی اکس اونیکس یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است که علاوه‌بر خرید بیت کوین، امکان خرید پرفکت مانی و شارژ حساب را برای کاربران خود فراهم می‌کند. با استفاده از بستر آنلاین اکس اونیکس به‌راحتی و با استفاده از حساب بانکی خود در ایران می‌توانید حساب پرفکت مانی را شارژ کنید.

 

آموزش نحوه برداشت پول از پرفکت مانی

 

تبدیل ارز الکترونیکی پرفکت مانی به ارزهای فیات یا سایر ابزارهای پرداخت آسان است. در این بخش از مقاله به بررسی نحوه برداشت پول از پرفکت مانی می‌پردازیم:

 

  • حواله بانکی: با استفاده از حواله بانکی به‌راحتی می‌توانید به حساب بانکی خود متصل شوید و مبلغ موردنیازتان را از حساب پرفکت مانی برداشت کنید.
  • ارز الکترونیک: پرفکت مانی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که موجودی حساب خود را به حساب موجود در سایر سیستم‌های پرداخت الکترونیکی انتقال دهند.
  • استفاده از کارت‌های اعتباری پیش‌پرداخت: با استفاده از پرفکت مانی می‌توانید کارت‌های پیش‌پرداخت مستر و ویزا را به‌صورت آنلاین بخرید. هنگام خرید با استفاده از این کارت‌ها، برداشت از حساب پرفکت مانی انجام می‌شود. موقع استفاده از این کارت‌ها حتما به تاریخ انقضای آن‌ها هم توجه داشته باشید.
  • ووچر پرفکت مانی: ووچر پرفکت مانی را می‌توانید به فروش برسانید یا آن را با پول نقد و سایر ارزهای الکترونیکی مبادله کنید.
  • بیت کوین: موجودی حساب پرفکت مانی را می‌توانید به‌صورت مستقیم به کیف پول بیت کوین منتقل کنید.

 

اگر می‌خواهید مبلغ پرفکت مانی را به‌صورت مستقیم به حساب بانکی خود منتقل کنید، فقط کافی است وارد حساب کاربری خود شوید. حالا از منوی سمت چپ روی گزینه Withdrawal کلیک کرده و حسابی که قصد انتقال پول به آن را دارید و همچنین مبلغ موردنظر را وارد کنید. با کلیک روی دکمه Next خلاصه‌ای از تراکنش به شما نمایش داده خواهد شد. در نهایت با استفاده از کد تایید ارسال‌شده از طریق ایمیل می‌توانید برداشت را انجام دهید.

 

استفاده از صرافی معتبر؛ آسان‌ترین راه برای برداشت پول از پرفکت مانی

 

با گسترش پرفکت مانی به‌عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین بین‌المللی صرافی‌های متعددی در ایران اقدام به عرضه خدمات واریز و برداشت از پرفکت مانی کردند. صرافی اکس اونیکس یکی از معتبرترین پلتفرم‌هایی محسوب می‌شود که نحوه انتقال پول با پرفکت مانی را بسیار آسان کرده است. با استفاده از خدمات این صرافی می‌توانید از طریق حساب بانکی مبلغ موردنظرتان را از حساب پرفکت مانی خود برداشت کنید. علاوه‌بر این، در صرافی اکس اونیکس خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال از جمله خرید تتر نیز برای شما کاربران عزیز فراهم شده است.

 

اکس اونیکس؛ بستری آسان و امن برای واریز و برداشت از پرفکت مانی

 

در این مقاله به آموزش نحوه واریز و برداشت از پرفکت مانی پرداختیم و روش‌های مختلف این کار را با یکدیگر بررسی کردیم. هرچند امکان واریز و برداشت پول از سایت پرفکت مانی برای کاربران فراهم شده است، اما روش راحت‌تری نیز برای این کار وجود دارد و آن استفاده از صرافی اکس اونیکس است.

اکس اونیکس با سال‌ها فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال و الکترونیک مانند پرفکت مانی، امکانات ویژه و پیشرفته‌ای در اختیار معامله‌گران یا سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و مبتدی قرار می‌دهد. امنیت بالا، واریز و برداشت در سریع‌ترین زمان ممکن، پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره رایگان از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات صرافی اکس اونیکس است. برای دسترسی به این صرافی معتبر فقط کافی است نام آن را در گوگل جست‌وجو کنید.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied