شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 8 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/08

فال روزانه چهارشنبه 8آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/08

فال روزانه چهارشنبه 8 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/08

فال روزانه چهارشنبه 8آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/08

 

 

 

 

فال روز تولد امروز 98/08/08

 

 

دوست عزیزی که 8 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

فال روزانه

سالی که پیش رو دارید پر از عشق خواهد بود کافی ست که به ندای قلبتان گوش دهید و به دنبال آنچه می شنوید باشید. تا جایی که می توانید در ماه آبان فعال باشید، بدون شک نتیجه پیشرفت تان را خیلی زود مشاهده خواهید کرد. خوب است که شما در زمان حال زندگی می کنید اما باید برای آینده نیز برنامه ریزی داشته باشید. به عنوان مثال پول که در اوایل زمستان به دستتان می رسد را کمی ذخیره کنید. شاید تا به حال از عشق و عاشقی دل خوشی نداشتید اما به زودی عشق واقعی را تجربه خواهید کرد. امسال بیش از همیشه با دوستانتان در ارتباط باشید و از فوایدی که در کنار آنها به دست خواهید آورد، لذت ببرید.

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

کاری را شروع کرده اید اما آنطور که انتظارش را داشته اید پیشرفتی حاصل نشده است. نگران نباشید شما با انگیزه بالایی که دارید به زودی می توانید آن را به جای قابل قبولی برسانید. رابطه عاطفی شما در مرحله خوبی به سر می برد، دست از نگرانی های بی مورد بردارید و از تک تک لحظاتتان نهایت لذت را ببرید. فعالیت های اجتماعی در چنین روزی می تواند مناسب حال و روزتان باشد. اگر مجرد هستید، در همین گروه ها، شریک زندگی تان را پیدا می کنید.

 

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

یک از کارهایی که مدت ها در دست داشتید، امروز به اتمام می رسد و این موضوع بر روحیه شما تاثیر مثبت زیادی می گذارد. به زودی از جایی که ایستاده اید، چند پله بالاتر می روید و زاویه دیدتان نیز به همان نسبت به اطراف تان تغییر می کند. امروز جسارت لازم را برای رو در رو شدن با هر کسی دارید. بهترین زمان است که حرفی که مدت ها در دلتان مانده اما جسارت بیان آن را نداشتید، به زبان آورید و باری را از روی دوش تان کم کنید.

 


♊ فال امروز متولدین خرداد

به زودی همه چیز به آرامش قبل باز می گردد و زندگی شما نیز کندتر از قبل ادامه خواهد یافت به طوری که وقت کافی برای برنامه های زندگی تان پیدا می کنید. سعی کنید از این به بعد برای رسیدن به چیزی عجله نکنید. تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید آرامش است. کاری انجام داده اید که برایش عذاب وجدان دارید. بهتر است که خودتان را سرزنش نکنید، راههای زیادی برای جبران وجود دارد فقط در این کار درنگ نکنید.

 


♋ فال روزانه متولدین تیر

بالاخره طوفانی که به راه افتاده بود، خاموش می شود و شما رنگ آرامش را می بینید. اگر چه انرژی زیادی برایتان نمانده اما همین که بسیاری از نگرانی هایتان برطرف شده، خشنود و راضی هستید. شما باید کاری را در زمان معین تحویل دهید اما امروز می فهمید که زمان بیشتری برای این کار دارید. حال که وقت تان آزادتر شد، بهتر است که برای تغییر روحیه تان آن را در کنار خانواده یا دوستان تان بگذرانید. نسبت به دروغی که می شنوید سکوت کنید و عقب بکشید تا حقیقت خودش مشخص شود.

 


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز خبری از یکی از دوستان قدیمی تان می شنوید که انتظارش را نداشتید. با شنیدن این خبر انرژی وافری کسب خواهید کرد که روزتان را به بهترین شکل ممکن می سازد. با برقراری ارتباط با دیگران در چنین روزی می توانید نگرانی هایی که در ذهن دارید را فراموش کنید. برای مشکلی که برایتان پیش آمده فعلا کاری از دست شما بر نمی آید، بنابراین بهتر است که خودتان را عقب بکشید و منتظر نتیجه آن باشید. اگر مجرد هستید به زودی جرقه ای از عشق در دلتان روشن می شود.

 


♍ فال امروز متولدین شهریور

شرایط امروز شما باثبات تر از قبل شده است. این ثبات را حتی در رابطه عاطفی تان نیز مشاهده می کنید. از این فرصت استفاده کنید و نفسی راحت بکشید. به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود که به کمک آن می توانید چاله های زندگی تان را پر کنید. به فکر تغییری در زندگی تان هستید اما هنوز تصمیم قطعی در مورد آن نگرفتید. بهتر است که دیگر درنگ نکنید. هر چه سریع تر جا پایتان را محکم کنید، بیشتر به نفع تان خواهد بود.

 


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز خیلی حس و حال کار کردن را ندارید و به جای آن دوست دارید کمی تفریح کنید. بهتر است چند ساعتی مرخصی بگیرید و آنچه قلب تان می خواهد را عملی کنید. به دنبال کارهای خارق العاده نباشید، یک پیاده روی در طبیعت هم می تواند حال شما را از این رو به آن رو کند. در مقابل افرادی که می خواهند از شما سو استفاده کنند ساکت ننشینید. در غیر این صورت تاوان سختی را خواهید داد. فردی از دور شما را تحت نظر دارد، حتی اگر فهمیدید بهتر است که تا مدتی به روی خودتان نیاورید تا که او خودش پا پیش گذارد.

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

در خانه شما یا یکی از همسایه هایتان یک میهمانی برگزار می شود که تصمیمات مهمی در آن گرفته خواهد شد. بهتر است که قبل از تصمیم گیری قطعی، شما نیز نظرات تان را بیان کنید، رد غیر این صورت پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد. به فکر انجام کاری هستید اما دوست دارید که آن را گروهی انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که تا پیدا کردن افراد مورد اعتماد دست نگه دارید. مطمئنا نتیجه ای که در همکاری با دیگران خواهید گرفت، ارزش این صبر را دارد.

 


♐ فال متولدین آذر

امروز فرصتی پیش رویتان قرار می گیرد، اگر چه در مورد آن خیلی مطمئن نیستید اما امتحان اش ضرری ندارد. شانس شما خوب است و ممکن است که این بار آن دری که می خواهید به رویتان باز شود. مثبت اندیشی کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. شاید ندانید اما خنده می تواند هر دردی را درمان کند. بنابراین اگر می خواهید توجه فردی را به خود جلب کنید یا این که کدورت تان را از بین ببرید، بیشتر لبخند بزنید.

 


♑ فال روز متولدین دی

دوست دارید در دوره ای شرکت کنید اما مدام این پا و آن پا می کنید. امروز زمان خوبی ست تا اطلاعات دقیق را به دست آورید و وارد عمل شوید. از آنجا که باید برای این کار تمرکز لازم را داشته باشید، سعی کنید دورتان را خلوت نگه دارید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و با افراد جدید زیادی آشنا خواهید شد. هر چه روابط عمومی تان را گسترده تر کنید، نه تنها فرصت های بیشتری برایتان فراهم می شود/ بلکه در روحیه خودتان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

 


♒ فال متولدین بهمن

امروز مسایل مالی بیش از همیشه برایتان اهمیت پیدا می کند. نگران نشوید. شما در راه درستی قدم گذاشته اید، کافی ست همین مسیر را پیش روید تا اتفاقات خوب در مسیرتان قرار گیرند. کارهای گروهی در چنین روزی می تواند برای شما مفیدتر باشد. از این رو درخواست دیگران را برای همکاری پس نزنید. حال یکی از دوستان تان ناخوش است و این موضوع شما را نگران کرده، اما بهتر است به جای فکر و خیال، این روزها بیشتر در کنارش باشید.

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

دوستی به شما پیشنهاد کار داده است، بهتر است قبل از قبول کردن آن خود با یکدیگر در مورد جزییات آن بحث کنید. نباید هیچ جای ابهامی برای شما باقی بماند در غیر این صورت بعدا پشیمانی و کدورت به سراغ تان خواهد آمد. اگرچه تغییر عادت سخت است اما شما باید برای دوره ای برخی از عادات زندگی تان را کنار بگذارید. اما اصلا نگران نباشید، نتیجه ای که از این سختی خواهید گرفت ارزش تمام اینها را دارد. شریک زندگی تان این روزها رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد اما خیلی حساس نشوید زیرا ربطی به رابطه اش با شما ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied