شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 10 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/10

فال روزانه جمعه 10 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/10

فال روزانه جمعه 10 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/10

 

 

 

فال روز تولد امروز جمعه 98/08/10

 

دوست عزیزی که 10 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

شما از این که مسئولیتی را به عهده گرفته و کارتان را با صداقت و عزم و اراده ی تمام انجام دهید لذت می برید. شما شخصی بسیار منطقی با عقاید محکم مذهبی هستید که گاهی رفتارهای ریاست طلبانه و از روی خودخواهی و لجبازی از خود نشان می دهد، اما اگر می خواهید زندگی همراه با شادمانی و دوستانی که در کنارتان خوشحال هستند داشته باشید باید این صفات منفی خود را کنار بگذارید. امسال سلامتی شما با ذهن و تفکر شما پیوندی محکم خواهد داشت. اگر افکارتان مثبت باشند وضعیت سلامتی تان نیز خوب خواهد بود، اما افکار منفی چیزی جز تأثیرات منفی روی وضع سلامتی شما به همراه نخواهند داشت. امسال از لحاظ مالی برای بیشتر متولدین امروز سال خیلی خوبی خواهد بود. با قدرت اراده و نگرش عمل گرایانه ای که دارید قادر خواهید بود از بیشتر فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند بهره برده و سود قابل توجهی به دست بیاورید. با رویکرد واقع بینانه و عملکرد فوق العاده ای که شما دارید در زمینه ی حرفه ای در تمام طول سال موفق خواهید بود و تا پیش از پایان سال به تمام اهدافی که برای خود در نظر گرفته اید دست خواهید یافت. امسال نباید اجازه بدهید که مشکلات شخصی شما روی رابطه عاطفیتان اثر منفی بگذارند. اگر متأهل هستید فراموش نکنید که حتما به اندازه کافی برای همسر خود وقت بگذارید. اردیبهشت، خرداد و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

 

 

بیشتر بخوانید : 

فال روزانه شنبه 11 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/11

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز از آن روزهایی است که شما نمی توانید منتظر بمانید تا طرف مقابلتان حرف هایش را تمام کند و نوبت شما بشود. اگر در صحبت هایی که امروز دارید شاهد تنش و بحث های جدی بودید تعجب نکنید چون به احتمال زیاد اختلاف نظرهای زیادی بین شما و اطرافیانتان وجود خواهد داشت. به نظر می رسد که همه امروز دارند از کاه کوه می سازند و همه هم فکر می کنن که حق با خودشان است. نکته ی جالبی که در مورد این موضوع وجود دارد این است که به احتمال زیاد این شرایط درس های آموزنده ای را برای شما به همراه خواهد داشت، پس سعی کنید از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید!

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

 

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز ذهن شما هر لحظه مسیر جدیدی را برای خود انتخاب می کند و نمی توانید به سادگی افکار خود را تحت کنترل در بیاورید. سعی کنید به جای اینکه نقشی منفعلانه داشته باشید و در سرگردانی افکار آشفته ی خود را دنبال کنید ذهنتان را با کارهایی مشغول کنید که به فکر کردن نیاز دارند. وقتی این کار را بکنید در کمال تعجب خواهید دید که ذهنتان همچون دستگاهی جادویی عمل می کند و برای پیچیده ترین مشکلات هم راه حل هایی هوشمندانه دارد. اگر قرار است برای مدتی طولانی کار کنید حتما زمانی را هم به استراحت اختصاص دهید تا باتری هایتان شارژ شوند و کیفیت عملکردتان کاهش پیدا نکند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز دیگران خیلی بیشتر و بهتر از همیشه به حرفهایتان گوش خواهند کرد. گاهی وقتی با دیگران حرف می زنید آنها به حرفهایتان گوش می کنند، اما چند دقیقه بعد آنها را فراموش می کنند. امروز همه چیز فرق می کند و کلامتان قدرت و نفوذی بیشتر از همیشه دارد و اثرات آن هم برای مدتی طولانی باقی خواهند ماند. حرف هایتان را نصفه و نیمه نزنید و چیزی را مخفی نکنید، اگر حرفی باید گفته شود آن را تمام و کمال بیان کنید و خیالتان از اینکه شنیده خواهد شد راحت باشد. در دیداری که با عشقتان دارید ممکن است مشکلی برایتان پیش بیاید، اما این می تواند فرصت خیلی خوبی برای نشان دادن استعدادها و توانایی هایتان باشد!

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

 

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز اطلاعاتی دریافت خواهید کرد که به طور مطلق با آنها مخالفت می کنید. شاید این رفتار و نگاه شما از روی خودخواهی باشد و به همین دلیل هم نتوانید ایده هایی را که با شما متفاوت هستند و منافع دیگران را هم در نظر می گیرند به سادگی بپذیرید. سعی کنید ذهن خود را پرورش دهید و فکرتان را باز کنید تا بتوانید دیگران را هم در نظر داشته باشید و به آنها اهمیت بدهید. خواهید دید که هر چقدر بیشتر به دیگران کمک کنید و بع منافع آنها هم بها بدهید، بیشتر مورد احترام قرار خواهید گرفت و رضایت بیشتری از زندگی خواهید داشت. امروز وقت آن رسیده است که کمی برای خودتان خرج کنید، شما این اواخر از ترس تمام شدن پولتان زیادی صرفه جویی کرده اید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

 

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

زندگی شما دارد به یکی از نقاط عطف بسیار مهم خود نزدیک می شود و زمان آن فرا رسیده است که نقشه های بزرگ و ایده های خلاقانه ی خود را یک بار دیگر از نظر گذرانده و در صورت لزوم تغییراتی در آنها ایجاد کنید تا کاربردی تر شوند و بتوانید در این روزهای حساس از آنها به خوبی استفاده کنید. همه چیز دارد با چنان سرعتی متحول می شود که شما درست از اینکه چکار باید بکنید مطمئن نیستید. الان وقت نگرانی و هول شدن نیست. فعلا تنها کاری که باید انجام دهید این است که عقاید و ایده هایتان را با اطمینان تمام و به طور واضح اما خلاصه بیان کنید، خواهید دید که درها یکی یکی به رویتان باز خواهند شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

 

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما طی سه هفته ی گذشته مرحله ای را پشت سر گذاشته اید که شما را به بلوغ جدیدی رسانده و کمک کرده است معنای جدیدی برای زندگی تعریف کنید و باورهایتان را مورد بررسی قرار دهید. حالا شما وارد مرحله جدیدی شده اید و زمان آن فرا رسیده است که این افکار و ایده های تازه را در زندگی خود به کار بگیرید. انرژی ویژه ای در امروز نهفته است که آن را به یک روز مهم و تأثیرگذار بدل می کند، از آن استفاده کنید و بیکار ننشینید. اگر قصد انجام کار مهمی را دارید امروز می تواند همان روزی باشد که مدتها در انتظارش بوده اید، فقط مواظب باشید تصمیم های ناگهانی نگیرید و بی برنامه پیش نروید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شاید یکی از اطرافیانتان انتظارات بیش از اندازه ای از شما داشته باشد و تقاضا کند به خاطر او خودتان را درگیر بحثی کنید که در واقع ارتباط زیادی به شما پیدا نمی کند. شما در ابتدا تمایل دارید که خودتان را از دردسر دور نگه دارید، اما خودتان خوب می دانید که تنها حضورتان در کنار این شخص تا چه حد می تواند او را از لحاظ عاطفی و روحی مورد حمایت قرار دهد. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که بدون درگیر کردن خودتان در بحث ها و درگیری های موجود بین دو طرف ماجرا نقش خود به عنوان یک حامی را ایفا کنید. بزرگی یک انسان در این نیست که چقدر ثروت بتواند کسب کند، بلکه در توانایی او در تأثیر گذاری مثبت در زندگی اطرافیانش است.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

 

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

شما اغلب اولین نفری هستید که به ایده های عجیب و دیوانه وار اطرافیانتان پاسخ مثبت می دهید، با این حال به نظر می رسد که امروز دیگران در قضاوت هایشان دارند بیش از اندازه سهل انگاری می کنند. شما فکر می کنید که خودتان دارید عقلتان را به کار می گیرید، اما بقیه هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند و با نگرش همراه با بی خیالی خودشان در برابر شما قرار می گیرند. شما نگران انتخاب های اشتباه اطرافیانتان هستید و می ترسید که مبادا مثبت نگری بیش از اندازه شان کار دستشان بدهد. در واقع جواب این معمای پیچیده خیلی هم آسان نیست و حقیقتِ ماجرا جایی بین احتیاط همراه با نگرانی شما و سرخوشی سهل انگارانه آنها قرار دارد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

 

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♐ فال متولدین آذر

امروز ممکن است واقعیت ها را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد باشند برداشت کنید و بر اساس برداشت های شخصیتان تصمیم هایی بگیرید که شما را به دردسر خواهد انداخت. شما فکر می کنید باید تغییراتی ایجاد کنید و چنین فرصت هایی منتظر شما نخواهند ماند و به همین دلیل هم می خواهید از هر فرصتی که برایتان به وجود می آید بیشترین بهره را ببرید. شاید تصورات شما درست باشند، با این حال آنقدرها هم که شما فکر می کنید وقت تنگ نیست. به جای این که با عجله پروژه جدیدی را آغاز کرده و یا در زمینه کاریتان تغییرات بنیادی ایجاد کنید بهتر است یک هفته دیگر برای تصمیم گیری به خودتان فرصت بدهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

 

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز روز درخشش شماست و با بیان صادقانه نظرات خود در رابطه با یک موضوع جنجالی نظر همه را به سوی خود جلب خواهید کرد. شاید حرف هایتان آنقدرها هم که خودتان فکر می کنید هیجان انگیز نباشند، اما این قدرت را دارند که نظر خیلی ها را تغییر دهند. با این حال باید این را در نظر داشته باشید که به دیگران دیکته نکنید که چه کاری را باید انجام دهند. فقط آن چه می دانید را به آنها بگویید و تصمیم گیری در رابطه با این که چه کاری را باید انجام دهند به خودشان واگذار کنید. به جای تلاش برای اجبار دیگران به انجام آن چه فکر می کنید درست است بمب هایی در ذهنشان بکارید که باورها و افکار اشتباه و قدیمیشان را از بین ببرند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

 

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز شما انگار اصلا نمی خواهید چیزهایی را که می شنوید باور کنید، حتی اگر این اخبار و گفته ها کاملا مثبت و خوب باشند. شما فکر می کنید اصل ماجرا با آن چه شما می شنوید فرق دارد و بخش هایی از آن ناگفته باقی مانده اند و پیش از هر گونه نظر دادن و یا نتیجه گیری در رابطه با شنیده هایتان می خواهید اطلاعات کافی در رابطه با آنها به دست بیاورید، به ویژه اگر دیگران همه حقیقت داشتن این ماجرا را باور کرده باشند. فقط به خاطر این که انجام کاری به نظرتان جالب می آید خودتان را درگیر آن نکنید و وظایف و مسئولیت های اصلیتان را که پرداختن به خانواده و عزیزانتان نیز بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد، اولویت اصلی خودتان قرار دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

 

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز یکی از اطرافیانتان ایده بسیار عجیب و غریبی را با شما در میان خواهد گذاشت و شما هم خیلی راحت آن را پذیرفته و با او همراه خواهید شد. این فکر آنقدر به نظرتان جذاب می آید که برای سرگرمیتان هم که شده می خواهید جزئی از آن باشید. با این حال، هر چند در ابتدای راه همه چیز خیلی خوب و هیجان انگیز به نظر می رسد، خیلی زودتر از آن چه فکرش را بکنید به مشکل بر خواهید خورد. شاید تصمیمتان کاملا تصمیم درستی باشد، اما تنها در صورتی به منیجه خواهید رسید که از صمیم قلب به راهی که در پیش گرفته اید ایمان داشته باشید و تا پایان راه دست از تلاش و کوشش بر ندارید. تنها زمان مشخص خواهد کرد که حق با شما بوده است یا خیر.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

 

کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست

چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

z1og_fefdjnd3y7qv

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد

منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied