شمانیوز
شما نیوز

در پایان معاملات امروز محقق شد؛

ورود شاخص به کانال ۳۵۶ هزار واحدی

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۲۷۲۴ واحد رشد به رقم ۳۵۶ هزار و ۷۲۰ واحد رسید.

ورود شاخص به کانال ۳۵۶ هزار واحدی

به گزارش شمانیوز به نقل از سنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با افزایش مواجه شدند.

شاخص‌ قیمت وزنی - ارزشی با ۷۲۸ واحد افزایش به ۹۵ هزار و ۴۴۴ واحد، شاخص کل هم وزن با ۹۶۴ واحد رشد به ۱۱۲ هزار و ۸۵۵ واحد، شاخص قیمت هم وزن با ۶۴۳ واحد افزایش، به ۷۵ هزار و ۳۷۰ واحد، شاخص آزاد شناور با ۳۴۷۱ واحد رشد، به ۴۲۴ هزار و ۲۵۱ واحد، شاخص بازار اول با ۲۱۲۷ واحد افزایش به ۲۵۵ هزار ۴۸۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۸۷۳ واحد رشد به ۷۴۲ هزار و ۴۲۳ واحد رسید.

گروه پتروشیمی ها، فولادی‌ها و صنایع معدنی بیشترین تاثیر را در شاخص امروز بورس گذاشتند و نمادهای پر بیننده، بانکی ها، فولادی‌ها و پالایشی‌ها بودند.

نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند، نمادهای چدن، خچرخش، ونیرو، کسعدی، خلنت، سنیر و سفانو بیشترین افزایش قیمت و نمادهای خپویش، قلرست، خمحور، سدور، پکویر، لپارس و سقاین بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام به ثبت رساندند.

به این ترتیب، امروز معامله‌گران بورس چهار میلیارد و ۲۳۸میلیون سهم در قالب ۵۵۹ هزار نوبت معامله به ارزش ۲۲۵۹ میلیارد تومان دادوستد کردند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied