شمانیوز
شما نیوز

شاخص بورس هفته آینده مثبت می شود

در این صفحه پیش بینی دقیق بازار بورس در هفته اول اردیبهشت ماه را می خوانید .

شاخص بورس هفته آینده مثبت می شود

به گزارش شمانیوز : بازار  بورس چند وقتی است اوضاع خوبی ندارد و اکثر سهام داران مال باخته شدند . آنها به شدت از نحوه دخالت دولت دربورس انتقاد داشتند و دست به تجمع نیز زدند . با این حال بسیاری از مردم پیگیر وضعیت شاخص ها هستند . در ادامه یک پیش بینی در مورد بورس در هفته آینده را می خوانید ..

 

 

 

پیش‌بینی بورس هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۰ / شاخص هفته آینده مثبت می‌شود؟

بورس با روندی نزولی و تنها با یک روز عملکرد مثبت شاخص هفته گذشته را پایان داد. کارشناسان بازار سرمایه روند بازار را تکراری می‌دانند اما با توجه به افزایش حجم معاملات در پایان هفته، احتمال دارد هفته آینده روند مثبت باشد.

 

 بازار سهام در هفته گذشته روند نزولی را پشت سر گذاشت، تنها یک روز روند شاخص مثبت بود. روند نزولی شاخص و قیمت‌ها ادامه‌‌دار و شاخص به کانال یک میلیون و ۲۰۰ نزدیک‌تر شده است.

 

برخی از کارشناسان بازار را در حالتی می‌دانند که به دلایل مختلفی از جمله تصمیم‌گیری‌های غیرکارشناسانه برای بازار و رفتارهای هیجانی موجود در بازار، تحلیل‌ها جوابگوی روند بازار نیست و نمی‌توان دقیق راجع به شرایط بازار صحبت کرد.

 

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه بازار در هفته گذشته با فشارهای فروش زیادی همراه بود، توضیح داد: روند هفته‌های گذشته در این هفته هم تکرار شد. در پایان هفته ارزش معاملات افزایش یافت که فاکتوری مثبت برای رخ دادن برخی از اتفاقات در بازار است.

 

در جریان معاملات این هفته (هفته آخر فروردین) برخی از نمادهای بانکی و خودرویی تحرکات مثبت را ثبت کردند. این کارشناس بازار سرمایه معتقد است این صنایع مرتبط به بحث برجام است و تحرکات آن‌ها می‌تواند ناشی از اثرات مذاکرات برجام باشد.

 

او درباره روند بازار در هفته اول اردیبهشت اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم معاملات و برخی از تحرکات مثبتی که در بازار دیده می‌شود، احتمال دارد روند مثبت باشد.

 

علی عصاری معتقد است یکی از دلایل سبز شدن شاخص در هفته‌ آینده، افزایش تقاضا برای سهام شاخص‌ساز گروه خودرو و بانک است.

 

عصاری یکی دیگر از دلایل مثبت شدن بازار در هفته آینده را تسویه حساب اوراق اختیار دو نماد بزرگ و تاثیرگذار در بازار می‌داند.

 

او درباره احتمال تحرکات مثبت گروه خودرو در هفته آینده گفت و توضیح داد: ماه اردیبهشت، ماه تسویه حساب اوراق اختیار تعداد زیادی از نمادها است، که یکی از عوامل تحرک مثبت در بازار است.

 

اخبار دقیق و مهم بازار سرمایه را در صفحه بورس پایگاه خبری شمانیوز می خوانید ..... 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چقدر خوب که میشه پیشبینی کرد که هفته بعد بورس مثبت هست یا منفی یعنی واقعا این دست حقوقی هاست یا بازار این که دیگه هوا شناسی نیست که از گردش ابر وباد گفت پس پیشاپیش وضع بازار مشخصه ایول به اونای که زودتر متوجه میشن بار خودشون رو می بندند