شمانیوز
شما نیوز

کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات لیگ ستارگان بورس

حضور 30 تیم دانشجویی در بزرگترین مسابقه بورسی

نشست خبری "دومین دوره لیگ ستارگان بورس" با حضورسعید فلاح پور عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و یاسر فلاح مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برگزار شد.

حضور 30 تیم دانشجویی در بزرگترین مسابقه بورسی

فلاح پور معاون نظارت بر نهادهای مالی بازار سرمایه در نشست خبری دومین دوره لیگ ستارگان بورس گفت: لیگ امسال نسبت به دوره قبل تغییراتی داشته است و از مهمترین تغییرات این دوره با دوره قبلی افزایش زمان دوره مسابقه از یک ماه به دوماه بوده است. فلاح پور گفت :همچنین از تغییرات مهم دیگر حضور تیم های دانشجویی از سراسر کشور بوده است این عضو شورای عالی سازمان بورس گفت: ما آمادگی پذیرش حضور 30 تیم داریم که تاکنون حدود 28 تیم اعلام آمادگی کردند و باقی دانشگاه ها می توانند تا 27 خرداد درخواست خود را جهت حضور در این دوره اعلام کنند. در این ودره هر تیم شامل 5 نفر و یک سرپرست به عنوان مربی تیم که ترجیحا از اعضای هیات مدیره دانشگاه است تشکیل شده است. وی گفت: در این دوره لیگ محدودیت معاملاتی کمتری نسبت به دوره قبلی وجود دارد.در خصوص معاملات آپشن نیز مانعی در نظر گرفته نشده است و لیست ابزارهای قابل استفاده به زودی اعلام می شود.
ستارگان بورسی در ساختمان جدید بورس
در ادامه این مراسم یاسر فلاح مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از تخصیص اعتبار 5 میلون تومانی به هر تیم خبر داد و گفت جایزه تیم اول 25 میلیون تومان، جایزه تیم دوم 15 میلیون تومان و جایزه تیم سوم 10 میلیون تومان می باشد و اگر تیمی 25 درصد زیان کرده باشد از دور مسابقات حذف خاوده شد. فلاح افزود: داروی مسابقات از سوی کمتیه داوری که متشکل از یک نفر از شرکت بورس تهران ، یک نفر از فرابورس تهران ، دو نفر از سازمان بورس و یک نفر نیز از کارگزاری مربوط که سیستم معمالات را در اختیار لیگ قرار می دهد تشکیل شده است و مدیر نظارت بر بازارهای سازمان بورس نیز به عنوان رئیس کمیته نظارت دارد.
یاسر فلاح درباره محل برگزاری این رقابت گفت: امسال به دلیل افزایش تعداد شرکت کنندگان با دانشگاه علم و فرهنگ مکاتباتی صورت گرفته است. همچنین ساختمان جدید شرکت بورس تهران در سعادت آباد نیز یکی از مکان‌های احتمالی برگزاری این لیگ است. بورس کالا نیز برای میزبانی از شرکت کنندگان این مسابقه اعلام آمادگی کرده است. همچنین با دانشگاه علامه طباطبائی مذاکره داشتیم تا پذیرای دانشجویان سایر استان‌ها در خوابگاه‌های تحت پوشش خود باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied