شمانیوز
شما نیوز

کدال نامه:

از افزایش قیمت ۱۰ درصدی یک شرکت دامپروری تا برگزاری مجمع یک بانک بورسی

شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال درخصوص دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات توضیح داد همچنین بانک کارآفرین و بانک آینده از برگزاری مجامع خود خبر دادند.

از افزایش قیمت ۱۰ درصدی یک شرکت دامپروری تا برگزاری مجمع یک بانک بورسی
به گزارش شمانیوز، بانک کارآفرین سهامداران خود را برای تاریخ ۲۴ مرداد ساعت ۹ صبح به مجمع فراخواند. مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت درمحل تهران-خیابان ولیعصر - بالاتر از جام جم - نرسیده به چهار راه پارک وی - جنب سوپر استار، خیابان استقلال - مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار میگردد. دستور جلسه این مجمع نیز استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و تصویب صورت‌های مالی است. بانک آینده سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای تصویب صورت‌های مالی فراخواند. مجمع این بانک در ساعت ۹ صبح روز ۲۲ مردادماه در محل تهران-بزرگراه شهید حقانی- بلوار کتابخانه ملی ایران- مرکز همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی برگزار میگردد. شرکت پتروشیمی خارک نیز در خصوص نوسان قیمت سهام این شرکت در بازار سرمایه شفاف سازی کلیشه‌ای را روانه سامانه کدال کرده و گفت: تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. شرکت سرمایه گذاری بهمن با نماد " وبهمن " و سرمایه اسمی ۲۷۵ میلیارد تومانی در خصوص نقل و انتقال پروژه ساختمانی میرداماد توضیحاتی داده است که خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی حدود ۱۴۵.۶۵۹ میلیون تومان می‌باشد. همچنین این شرکت درخصوص نوسان قیمت سهام خود نیز این چنین توضیح داده است: تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است؛ لذا بنظر میرسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روز‌های معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضا در بازار سهام و شرایط حاکم بر بازار سرمایه بوده است. آخرین تغییرات با اهمیت درخصوص ترکیب دارایی‌های شرکت درقالب افشاء اطلاعات با اهمیت درسامانه کدال اطلاع رسانی شده است. شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در خصوص نوسان قیمت سهام این شرکت گفت: تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است؛ لذا به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روز‌های معاملاتی اخیر با توجه به روند عادی بازار صورت گرفته است.
شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال نیز درخصوص دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات توضیح داد. این شرکت اعلام کرد که از سوی انجمن صنایع فراورده‌های لبنی ایران در تاریخ ۳ مرداد مجوز دریافت کرده است که قیمت فروش شیرخام را از تاریخ ۳۱ مردادماه از ۱۴۰۰ تومان به ۱۵۷۰ تومان تغییر بدهد.
شرکت پتروشیمی فجر با سرمایه اسمی ۶۵۰ میلیارد تومانی از تسویه بدهی‌های ارزی به صندوق ذخیره ارزی به عاملیت بانک ملت شعبه مستقل مرکزی به مبلغ ۵۵ میلیون یورو به نرخ رسمی بانک مرکزی ۵۱.۶۸۶ ریال خبر داد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied