شمانیوز
شما نیوز

بیمه سامان/

بیمه نامه بدنه کیلومتری ، عادلانه ترین بیمه نامه خودرو است

مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان، « ‌بیمه بدنه کیلومتری سامان » را عادلانه ترین بیمه نامه خودرویی موجود خواند و گفت: خریداران این بیمه نامه،‌ متناسب با میزان استفاده از خودرو، ‌حق بیمه پرداخت می کنند و این روش از تحمیل هزینه مازاد به بیمه گذار جلوگیری می کند.

بیمه نامه بدنه کیلومتری ، عادلانه ترین بیمه نامه خودرو است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان،‌ محمد اباذریان با بیان این که در روش معمول، بسیاری از بیمه‌گذاران با وجود پرداخت حق بیمه کامل یک ساله، کمتر از میزان متوسط از خودروی خود استفاده می کنند،‌ اظهار کرد: بیمه سامان تصمیم گرفت تا به منظور حفظ حقوق مشتریان،‌ در این روند تغییرات اساسی ایجاد کند.

وی افزود: ‌بیمه نامه بدنه «کیلومتری» یا «پیمایشی» به همین منظور طراحی شده که بر اساس آن، بیمه‌گذار متناسب با خودرو در سه مسافت 5، 8 و 12 هزار کیلومتر در سال، حق بیمه متناسب با میزان استفاده از خودرو را پرداخت می کند.

به گفته اباذریان،‌ هزینه خرید این بیمه نامه نسبت به بیمه نامه بدنه رایج،‌ بسیار کمتر است و گاه به یک سوم قیمت بیمه بدنه معمول نیز کاهش می یابد.

مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان، عنوان کرد بیمه گذار برای خرید این بیمه نامه حق دارد روش استفاده از دستگاه کیلومتر شمار (تلمتیکس) یا بدون دستگاه کیلومتر شمار را انتخاب کند.

او با اشاره به این که پوشش های بیمه نامه بدنه کیلومتری هیچ تفاوتی با بیمه نامه بدنه معمول ندارد،‌ خاطرنشان کرد: پوشش خطرات در حال حرکت و خطرات ساکن و درجا در این بیمه نامه نیز ارائه می شود و از سوی دیگر امکان تمدید کیلومتر در صورت اتمام بسته خریداری شده نیز وجود دارد.

مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان همچنین تاکید کرد که هنگام خرید بیمه نامه بدنه کیلومتری نیز مانند بیمه نامه های معمول،‌ امکان بهره مندی از تخفیف عدم خسارت بیمه نامه بدنه قبلی وجود دارد و از این رو این بیمه نامه،‌ یک بسته جامع است.

علاقه مندان می توانند برای خرید این بیمه نامه علاوه بر مراجعه به شبکه فروش بیمه سامان، اطلاعات بیشتر را از سایت بیمه سامان به نشانی https://www.si24.ir/telematics نیز کسب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied