شمانیوز
شما نیوز

بیمه سرمد/

حضور بیمه سرمد در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه

بیمه سرمد در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌‌سازی در جزیره کیش از ۸ لغایت ۱۱ آذرماه حضور موثر خواهد داشت.

حضور بیمه سرمد در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه

 به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس 2021) از 8 تا 11 آذرماه 1400 در جزیره کیش برگزار می‌شود.

بیمه سرمد نیز در کنار 150 شرکت داخلی و خارجی، حضوری فعالی در این نمایشگاه خواهد داشت و با حضور مدیران ارشد و کارشناسان فنی، محصولات و خدمات نوین خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. بیمه سرمد یکی از هشت شرکت صنعت بیمه کشور است که مجوز قبول اتکایی را از بیمه مرکزی دریافت کرده و مشتریان بزرگی مانند بانک صادرات ایران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان فنی و حرفه‌ای، صنایع شیر ایران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دارد و به این سازمان‌ها خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند. این شرکت هم‌چنین در سال‌های گذشته تمرکز ویژه‌ای بر جذب بیمه‌های مهندسی و انرژی و همکاری با مجموعه‌های بزرگ صنعتی کشور داشته است. سرمد در حوزه استفاده از فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات بیمه‌ای نیز، جزو سرآمدان شرکت‌های بیمه کشور است و کلیه خدمات بیمه‌ای مشتریان را از طریق وب اپلیکیشن سرمد و مرکز تماس 24 ساعته 1516 تسهیل کرده است. 

نمایشگاه کیش اینوکس یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور است که در طول سالیان گذشته، بیش از ۱۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی در آن حضور داشته‌اند و بیش از ۵۰ هزار نفر از کارشناسان و مسئولان اقتصادی کشور در آن مشارکت کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied