شمانیوز
شما نیوز

رئیس همایش بیمه و توسعه در نشست خبری با اصحاب رسانه:

همایش بیمه و توسعه بستری مناسب برای گفتمان‌سازی در صنعت بیمه است

نشست خبری دکتر حمید کردبچه رئیس بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه صبح امروز 9 آذر 1400 با حضور اصحاب رسانه در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.

 همایش بیمه و توسعه بستری مناسب برای گفتمان‌سازی در صنعت بیمه است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و رئیس بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه صبح امروز 9 آذر 1400 و در آستانه بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، با حضور در جمع اصحاب رسانه، ضمن تشریح جزییات و سازمان اجرایی  همایش، به سوالات خبرنگاران پیرامون همایش و موضوعات مرتبط با صنعت بیمه پاسخ داد.
رئیس پژوهشکده بیمه در تشریح جزییات همایش گفت، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی، با محوریت تحول دیجیتال» در دو روز متوالیِ 13 و 14 آذر ماه به صورت حضوری(مدیران ارشد صنعت بیمه) و مجازی(سایر علاقه‌مندان) و با برنامه‌های متنوعی از جمله نکوداشت روز بیمه، انتخاب چهره ماندگار صنعت بیمه در سال 1400، انتخاب کتاب سال صنعت بیمه، معرفی مدیران و کارمندان شایسته صنعت، جشنواره بیمه در رسانه و همچنین سخنرانی‌های تخصصی، ارائه 24 پنل‌ تخصصی و چند کارگاه مجازی برگزار خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر تمایز و منحصربه‌فرد بودن این همایش افزود: همایش‌های ملی بیمه و توسعه به خصوص در چند سال اخیر به عنوان بستری برای گفتگو طراحی شده است چرا که پرداختن به موضوع گفتمان‌سازی به دلیل نقصی که در این زمینه در صنعت بیمه وجود دارد، لازم و ضروری است. همایش‌های ملی بیمه و توسعه با این سطح از ارتباط بین اعضا، کارشناسان و مدیران صنعت در نوع خود بی‌نطیر و بسیار ارزشمند است و به دلیل آن که زمینه گفتگوی نظام‌مند و سیستماتیک بین مخاطبان را فراهم می‌کند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
دکتر کردبچه با تاکید بر این که کلیه برنامه‌های همایش در راستای گفتمان‌سازی در صنعت بیمه است خاطرنشان کرد، 24 پنل علمی تخصصی در این همایش برگزار خواهد شد که تمرکز آن‌ها بر گفتگوی دورن صنعتی بین کارشناسان و متخصصین صنعت و دانشگاه و با محوریت تحول دیجیتال در صنعت بیمه است. دکتر کردبچه تصریح کرد، به جز 8 پنل علمی که توسط پژوهشکده بیمه مدیریت می‌شود، سایر پنل‌ها تحت مدیریت صنعت و جامعه دانشگاهی و با پشتیبانی پژوهشکده برگزار می‌شوند. وی همچنین از برگزاری پنل گفتگو با بیمه‌گذاران برای اولین بار در همایش‌‌های ملی بیمه و توسعه خبر داد.
در انتهای نشست، دکتر کردبچه به سوالات خبرنگاران پیرامون، مهمترین ریسک‌های تهدید کننده صنعت بیمه، عدم یکپارچگی و تمرکز هزینه‌ها در حوزه تحول دیجیتال، سرنوشت شبکه فروش سنتی پس از توسعه تحول دیجیتال، وضعیت استارت‌آپ‌ها در کشورهای پیشرو، تاثیر استارت‌آپ‌های موجود در افزایش ضریب نفوذ بیمه، تناسب تولیدات پژوهشکده با نیاز صنعت، استفاده از سودآوری صنعت بیمه در جهت توسعه صنعت بیمه، وضعیت انتشار اوراق بهادار بیمه، به‌کارگیری تحولات دیجیتالی در مباحت نظارتی و مقررات‌گذاری، و میزان و نحوه پوشش این مباحث در همایش بیمه و توسعه پاسخ داد.
به اطلاع علاقه‌مندان به شرکت در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه می‌رساند با توجه به محدودیت‌های کرونایی، بخش حضوری همایش با جمع محدودی از مدیران ارشد و کارشناسان صنعت بیمه برگزار می‌شود و سایر علاقه‌مندان می توانند به صورت مجازی در همایش، مشارکت داشته باشند. کلیه برنامه‌های همایش به صورت زنده و مستقیم از طریق وب‌سایت همایش به آدرس seminar.irc.ac.ir ، صفحه پژوهشکده بیمه در آپارات و صفحات اینستاگرام بیمه مرکزی ج.ا.ایران، پژوهشکده بیمه، سندیکای بیمه‌گران ایران و شرکت‌های بیمه بخش خواهد شد. به کلیه شرکت‌کنندگان اعم از مدعوین و مخاطبانی که بعد از ثبت نام از طریق وب سایت همایش به صورت مجازی در برنامه‌های همایش شرکت می‌کنند، گواهی حضور اعطا می‌گردد. دریافت گواهینامه منوط به  ثبت‌نام  و ورود به همایش از طریق سایت همایش بیمه و توسعه می‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied