شمانیوز
شما نیوز

بیمه سرمد/

نگاه استراتژیک بیمه سرمد به منطقه آزاد کیش

مدیرعامل بیمه سرمد در جریان بازدید از شعبه بیمه سرمد در منطقه آزاد کیش گفت: برنامه بلندمدت شرکت این است که در منطقه آزاد کیش با یک موقعیت و توجه ویژه فعالیت کند و کار بیمه‌گری را به صورت حرفه‌ای و متمرکز دنبال کند.

نگاه استراتژیک بیمه سرمد به منطقه آزاد کیش

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی مدیرعامل، به همراه جمعی از مدیران ارشد شرکت از شعبه منطقه آزاد کیش بازدید کردند.

رشنوادی در جریان این بازدید پس شنیدن گزارش عملکرد شعبه، با اشاره به ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش برای صنعت بیمه گفت: باید حداکثر استفاده را ظرفیت‌های بی‌نظیر منطقه ببریم و با کمک یکدیگر موانع را مرتفع می‌کنیم تا این شعبه بتواند به اهداف عالی خود دست یابد.

مدیرعامل بیمه سرمد به پشتوانه بانک صادرات ایران برای بیمه سرمد و بهره برداری از ظرفیت‌های آن اشاره کرد و افزود: سرمد در مسیر تعالی و پیشرفت قرار دارد و اولویت ما کار و تلاش است. با توجه به پشتوانه بزرگی که داریم، باید به جایگاهی برسیم که در صنعت بیمه کشور یکی از برترین‌ها باشیم. این میدان برای ما فراهم است و اراده آن نیز وجود دارد که ظرفیت‌های بانک صادرات ایران در اختیار بیمه سرمد قرار بگیرد.

وی گفت: بیمه، یک بنگاه اقتصادی است و تفکر اقتصادی باید در شرکت جاری باشد و در بخش سرمایه‌گذاری سرآمد باشیم که متاسفانه در این بخش، کل صنعت بیمه، کمبودهای جدی دارد.

رشنوادی درباره برنامه بلندمدت شرکت برای منطقه آزاد کیش نیز گفت: دورنمایی که برای منطقه آزاد کیش داریم این است که در این منطقه سرمد با یک موقعیت و توجه ویژه فعالیت کند و کار بیمه‌گری را به صورت حرفه‌ای و متمرکز دنبال کند.

وی افزود: شعبه منطقه آزاد کیش، یک شعبه خاص، ویژه و استراتژیک است و باید برای آن برنامه‌های ویژه‌ای در حد منطقه آزاد داشته باشیم و انتظار ما خیلی بیشتر از وضع موجود است. ما باید در این شعبه کارهای بزرگتری انجام دهیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied