شمانیوز
شما نیوز

ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻭﻣﻴﻦ ﺳﺎﻝ:

مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شد

ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺑﺎﺩﻳﻦ، ﻧﺎﻳﺐ ﺭﻳﻴﺲ ﻫﻴﺄﺕمدیره ﻭ مدیرعامل بیمه آسیا در هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی به عنوان مدیر جهادی کشور معرفی و از وی تقدیر شد.

مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور با حضور دکتر محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور. تعدادی از مقامات بلند پایه کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و مدیران برگزیده جهادی از قوای سه گانه کشور، نیروهای مسلح، بخش خصوصی و تعاون، در سالن اجتماعات وزارت کشور  برگزار شد.

محسن رضایی طی سخنانی در این همایش، تحول گرایی، ماموریت‌پذیری، جهاد و تلاش را محور اصلی مدیریت جهادی ذکر کرد و تصریح نمود: در مدیریت جهادی بن بست وجود ندارد و فکر و تامل در کنار روحیه و انگیزه انسان‌های دریادل و متفکر  باعث می‌شود که بن بست، معنایی نداشته باشد و اهداف و آرمان‌ها دست یافتنی شوند.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب کارآفرینان و تولید کنندگان را افسران جنگ اقتصادی توصیف کرده‌اند؛ گفت: باید در یک شبکه و بستر هم افزا و تعاملی، کارآفرینان ایده ها و راهکارهای ابتکاری را به دولت ارائه دهند و کار به صورت مشترک به پیش برود.

این گزارش می افزاید، در این همایش از ۱۵ مدیر جهادی برگزیده در سراسر کشور و تعدادی از خانواده های معظم شهدای شاخص انقلاب و جانبازان انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش بر اساس عملکرد و شاخص های انجمن مدیریت جهادی کشور، برگزیده و معرفی شد و لوح تقدیر خود را با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور، از دبیر انجمن مدیریت جهادی دریافت کرد. 

در بخشی از متن تقدیر از مدیرعامل بیمه آسیا آمده است: "با بهره گیری از رهنمود های مقام معظم رهبری که فضای توسعه و جهاد اقتصادی فراهم شده است، به خود می بالیم گه جنابعالی با تکیه بر توان داخلی و به کار گیری مدیریت جهادی، در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به سوی تعالی کشور گام برداشته و بر مشکلات فائق آمدید."

شایان ذکر است، پیرو دستور رهبر معظم انقلاب، همایش ملی مدیریت جهادی کشور از سال ۱۳۹۳ با هدف تبیین نقش مدیریت جهادی و مدیران جهادی در سیاست ها و تصمیم گیری های کلان کشور، شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران در جهت رشد و تعالی کشور و تلاش برای ایجاد همدلی، همگرایی واتحاد مدیران در جهت منافع ملی و تلاش در جهت هم افزایی قوای کشور به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، از سوی انجمن مدیریت جهادی همه ساله برگزار می شود.

گفتنی است، تبعیت از رهبری، نگاه نقادانه، تخصص و پایبندی به قانون، اخلاص و صداقت، کارآمدی، کار گروهی و قاطعیت، توکل بر خداوند، صعه صدر، خود باوری و اعتماد به نفس، صبر و پایداری، حسن خلق، جوهره رهبری، خطرپذیری،  سخت کوشی، ایثار در راه خدا، بن بست شکنی، شجاعت و دلیری، حرکت مبتنی بر علم و درایت، تولید علم و دانایی، خلاقیت و نوآوری، مشورت، تکلیف محوری،  رفتار پدرانه و تفویض اختیار، شاخص های مدیریت جهادی از نگاه انجمن مدیریت جهادی است.

این گزارش می افزاید، در همایش ملی مدیریت جهادی تنی چند از معاونان مدیرعامل و مدیران، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied