شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل بیمه میهن در پیام نوروزی:

به امید فردایی روشن برای آینده، بر تلاش خود بیفزاییم

رسول آریانپور مدیرعامل بیمه میهن در پیام نوروزی؛ فرارسیدن نوروز باستانی 1401 را به کارکنان و ذینفعان این شرکت و خانواده بزرگ صنعت بیمه تبریک گفت.

به امید فردایی روشن برای آینده، بر تلاش خود بیفزاییم

به گزارش شمانیوز: متن پیام نوروزی مدیرعامل بیمه میهن به این شرح است:

به امید فردایی روشن برای آینده، بر تلاش خود بیفزاییم

با نهایت خرسندی در آستانه باز آفرینش طبیعت و طلیعه نوروز صمیمانه‌ترین شادباش‌ها را به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تجلی مواهب الهی بر دل های بهاری همکاران ارجمندم در صنعت بیمه و شرکت بیمه میهن تقدیم می‌دارم.

فرا رسیدن سال نو گر چه پایانی است بر یک سال فعالیت، اما آغازی است بر کوشش و خدمتی دیگر، سالی که باید به امید فردایی روشن برای آینده بر تلاش خود بیفزابیم.

امسال نیز مشتاقانه به انتظار ایستاده ایم تا پیام نور و نوروزی ولی فقیه را به مثابه چراغی فرا راه خود افروخته و با گام های مطمئن تر در مسیر خشنودی خداوند و رضایت ملت شریف ایران گام برداریم.

« همگانی کردن مفهوم بیمه و بخصوص توسعه بیمه زندگی»،«تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم و احترام به آنان با فراهم نمودن زمینه های لازم برای بهره مندی مردم از خدمات الکترونیکی بیمه» و« شفاف سازی در قوانین و مقررات بیمه ای» گامهایی است‌که می تواند علاوه برصرفه جویی در وقت، موجبات رضایتمندی مردم از عرضه خدمات بیمه ای را فراهم آورد.

سال 1401 هجری شمسی را در حالی آغاز می­کنیم که بیمه میهن در سال گذشته با وجود محدودیت­ها و مشکلات، به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری سهامداران و اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند و شبکه فروش پرتوان، توانست گام‌های خوب و مؤثری در حل مشکلات و پیشبرد امور بردارد و امید که از این پس نیز این روند رو به رشد ادامه یابد.

ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی به گونه ای عمل نمائیم تا سطح رضایتمندی ذینفعان و توسعه و تعالی شرکت در راستای اهداف و برنامه های تدوین شده تحقق یابد.

تمام اهتمام و تلاش هیات مدیره محترم و تیم مدیریتی شرکت نیز ساماندهی امور، تقویت و تحکیم زیرساخت ها، بهبود عملکرد و برداشتن گام های بلند برای احیای نام شرکت و دستیابی به جایگاه واقعی است و بر این باوریم که تحقق این مهم در سایه صبر، اخلاق و عزم راسخ و با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر خواهد بود.

امیدوارم در سـالی که پـیش رو داریم، همچـنان این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انـداز و حـفظ و ارتقای جایگاه شرکت و کسب رضایت مندی هرچه بیشتر ذینفعان ادامه یابد و با تـلاش و همدلی بیش از پیش بتوانیم سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای کشور و میهن عزیزمان به ارمغان آورده و آن را در برگ پرافتخار تاریخ شرکت ثـبت نماییم.

اکنون در آستانه سال 1401 فرصت را مغتنم شمرده ضـمن قدردانی از همراهی ارزشمند سهامداران و اعضای محترم هیئت مدیره و زحمات و تلاش های همکارانم، حلول سال نو و عید باستانی نوروز را به اهالی صنعت بیمه، سهامداران گرانقدر، شبکه فروش و همکاران و خانواده ارجمندشان تبریک و تهنیت گفته و برای این عزیزان سالی سرشار از سلامتی، برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رسول آریانپور

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied