شمانیوز
شما نیوز

«بیمه های مسافرتی» و «حوادث جاده ای»، محور گفت و گوی اسلامی فرد و دوهان

رانندگان ایرانی بیرون از خاک ایران حمایت بیمه ای ندارند

دکتر ناصرالدین اسلامی فرد – فعال صنعت بیمه و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی- که به تازگی با گزارشگر ویژه سازمان ملل دیدار و گفت و گو کرده است، جزئیات این رویداد را تشریح کرد.

رانندگان ایرانی بیرون از خاک ایران حمایت بیمه ای ندارند

به گزارش شمانیوز؛ اسلامی فرد با بیان این که حضور «آلنا دوهان» در ایران، فرصتی مغتنم برای انتقال پیام فعالان مختلف در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایرانی بود، گفت: این دیدار با دعوت رسمی از سوی برگزارکننده جلسات شکل گرفت و در جمعی محدود، دیدگاه های اصناف مختلف در خصوص تحریم های ظالمانه علیه کشورمان به صورت رسمی و بی واسطه به خانم دوهان و هیات همراه از سازمان ملل متحد منتقل شد.

وی با بیان این که در این دیدار به موضوع اشتغالزایی صنعت بیمه برای حدود ۵ میلیون نفر ایرانی اشاره کرده است، گفت: تاکید کردم که بیمه گران نیز به واسطه تحریم های ظالمانه اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران، مانند سایر اصناف دچار مشکلاتی شده اند.

او افزود: در ادامه این دیدار، به موضوع «بیمه های مسافرتی» پرداختم و با اشاره به یکی از مسائل مرتبط با این بخش، گفتم بسیاری از رانندگان برون مرزی ایرانی به ویژه کسانی که در کشور عراق تردد می کنند، از پوشش بیمه ای برخوردار نیستند، در حالی که خطرات زیادی آنها را تهدید می کند.

اسلامی فرد ادامه داد: به این نکته نیز اشاره کردم که «تحریم»، چنین وضعیتی را تشدید کرده و رانندگان ایرانی، بیرون از خاک ایران حمایت بیمه ای ندارند، چرا که با مشکل نقل و انتقال پول مواجهیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی با بیان این که بخش دوم سخنان خود در حضور گزارشگر ویژه سازمان ملل را به موضوع کشته ها و مجروحان ناشی از تصادف رانندگی در ایران معطوف کرده است، اظهار کرد: اعلام کردم که سالانه ۱۷ هزار کشته و ۴۴ هزار معلول دائمی بر اثر حوادث ترافیکی در کشور ما مشاهده می شود که بخش عمده این حوادث ناشی از تحریم های ظالمانه اعمال شده علیه صنایع مختلف از جمله خودروسازی است.

اسلامی فرد با اشاره به این که در پایان این دیدار، اظهار امیدواری کرده است سفر آینده دوهان به ایران در شرایط برداشته شدن تحریم های ظالمانه باشد، گفت: با خواندن این بیت از حضرت حافظ که «درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد، نهال دشمنی بر کن که رنج بی شمار آرد»، سند یک درخت به رسم مهمان نوازی ایرانیان به وی اهدا کردم.

بیمه

پایگاه خبری خرد و کلان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied