شمانیوز
شما نیوز

منتظری:

بیمه ایران گام‌های مثبتی در صنعت بیمه برداشته است/ بیمه ایران نباید خود را به وضعیت موجود محدود کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بیمه ایران از قدیمی‌ترین بیمه‌های کشور است و نکته منفی فعلاً از آن به گوش نرسیده و این نشان می‌دهد بیمه ایران گام‌های خوب و مثبتی برداشته و نباید به این حد قانع و محدود شود.

بیمه ایران گام‌های مثبتی در صنعت بیمه برداشته است/ بیمه ایران نباید خود را به وضعیت موجود محدود کند

الهام رجب لاریجانی-خبرنگار شمانیوز؛ غلامرضا منتظری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با شمانیوز، اظهار کرد: مردم با بیمه احساس آرامش می‌کنند و باید با مروری به سوابق و برنامه‌های گذشته نقاط ضعف و قوت صنعت بیمه را شناسایی کنیم تا انتظارات را پاسخگو باشیم.

 

وی افزود: یکی از انتظارات ما از صنعت بیمه، یکپارچگی و دوری از تکثر و تعدد است و اینکه برروی کیفیت خدمات بیمه‌ها باید تمرکز جدی صورت گیرد.

 

نماینده مردم گرگان در مجلس تأکید کرد: جامعه هدف صنعت بیمه خیلی گسترده است که باید شرکت‌های بیمه بتوانند در حوزه تأمین اجتماعی و خدمات درمانی و همه مجموعه‌های بیمه‌ای ایفای نقش سازنده داشته باشند و این ایفای نقش سازنده از طریق بازنگری در صنعت بیمه رخ خواهد داد.

منتظری با بیان اینکه برخی از اقشار هستند که از بیمه برخوردار نیستند و باید شرکت‌های بیمه چتر حمایتی خود را گسترش دهند، گفت: به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و کشاورزان و کارگران ساختمانی نیازمند حمایت‌های بیمه‌ای هستند که شرکت‌های بیمه باید اینها را مدنظر خود قرار دهند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بیمه ایران در صنعت بیمه کشور عنوان کرد: من فرصت ارزیابی عملکرد بیمه ایران را نداشته‌ام و به همین خاطر نمی‌توانم در مورد عملکرد بیمه ایران اظهار نظر کارشناسی کنم ولی می‌توانم این را بگویم که بیمه ایران از قدیمی‌ترین بیمه‌های کشور است و نکته منفی فعلاً از آن به گوش نرسیده و این نشان می‌دهد بیمه ایران گام‌های خوب و مثبتی برداشته و نباید به این حد قانع و محدود شود. هر مجموعه بیمه‌ای اگر قانع شد توقف خواهد کرد و لذا این شرکت هم باید کمیت و هم کیفیت را رشد دهد تا اعتماد محیط را بیشتر به دست آورد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تأثیر شیوه صحیح مدیریتی در تقویت عملکرد شرکت‌های بیمه همچون بیمه ایران اشاره و تأکید کرد: شیوه مدیریتی از اثرگذارترین شیوه‌هاست و نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و یک مدیر می‌تواند در رشد و شکوفایی و تقویت نیروی انسانی اثرگذار باشد و درآمدها را افزایش دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی