شمانیوز
شما نیوز

طنین شعار” تا آخر ایستاده‌ایم” تجارت‌نو در آذربایجان شرقی

درپی حادثه غمناک زلزله آذربایجان شرقی که بامداد ۱۷ آبان رخ داد، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو ضمن ابراز تاثر و همدردی با هموطنان حادثه دیده بر ارزیابی و پرداخت سریع خسارت تاکید کرد.

طنین شعار” تا آخر ایستاده‌ایم” تجارت‌نو در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو: درپی حادثه غمناک زلزله آذربایجان شرقی که بامداد ۱۷ آبان رخ داد، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو ضمن ابراز تاثر و همدردی با هموطنان حادثه دیده بر ارزیابی و پرداخت سریع خسارت تاکید کرد.
نیما نوراللهی خطاب به زلزله زدگان تحت پوشش این شرکت اعلام داشت؛ همانطورکه درسیل اخیر با شعار”تا آخر ایستاده‌ایم” درکنارمددجویان حادثه دیده ماندیم در این رویداد تلخ نیز تنهایتان نخواهیم گذاشت.

در این راستا حسب دستور ویژه مدیرعامل تجارت‌نو ، تیمی ازمعاونت‌های فنی و مدیران ارشد ستادی جهت کمک رسانی و ارزیابی خسارت‌ها به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

خواهیم ماند

مدیران ارشد در بدو ورود طی جلسه ای با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان به بررسی وضعیت مددجویان خسارت دیده پرداختند.
در این نشست نمایندگان بیمه تجارت‌نو با اظهارتالم و تاسف از این پیشامد دردناک، تاکید داشتند فرایند ارزیابی و پرداخت خسارت پرونده‌های این حادثه در اسرع وقت انجام خواهد شد.
گفتنی است؛ در ادامه این سفر، تیم اعزامی با حضور در ترکمانچای که کانون زلزله اخیراعلام شده است، از روستاهای آسیب دیده این شهر بازدید کردند.

 

8e0d002f-f4a1-4027-8919-3d358add375f

5294399

0004-1024x576

[[[[[[[[[[[[[[[[[[

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied