شمانیوز
شما نیوز

تحویل بیش از دو میلیون قلم دارو به بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان گفت: در شش ماهه نخست سالجاری، بیش از 2میلیون و 500 هزار قلم دارو تجویز و تحویل بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان شد.

تحویل بیش از دو میلیون قلم دارو به بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد حسین شهدی نژاد اظهار داشت: در این مدت، پزشکان تامین اجتماعی گیلان در 13 مرکز درمانی،  بیش از 660هزار نسخه بصورت الکترونیکی صادر کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به مراجعه بیش از 86 هزار نفر به آزمایشگاه های مراکز ملکی تامین اجتماعی این استان افزود: در این مدت بیش از 516 هزار مورد آزمایش برای بیماران مراجعه کننده به مراکز ملکی تامین اجتماعی استان انجام گرفت.

دکتر شهدی نژاد اظهار داشت: همچنین 1300 نفر به واحد پاتولوژی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) ارجاع شدند و بیش از 2200 مورد آزمایش پاتولوژی و سیتولوژی برای بیماران نیازمند انجام گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان همچنین به فعالیت تنها واحد فیزیوتراپی استان در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در این مدت اشاره کرد و گفت: بیش از 6هزار و 600 نفراز خدمات این واحد بهره مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: واحد سی تی اسکن بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت نیز بیش از 1600 سی تی اسکن برای بیماران نیازمند استان گیلان طی این مدت انجام داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied