شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بیمه سرمد در نشست مدیران خبر داد

توسعه مراکز درمانی طرف قرارداد

مهدی مهدوی در این مراسم، هدف از برگزاری این نشست را توسعه ارتباطات مدیران ستادی و استان‌ها و دستیابی به اهداف شرکت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بیمه سرمد در طی شش سال فعالیت، به جایگاه مطلوبی در صنعت بیمه کشور دست یافته است.

توسعه مراکز درمانی طرف قرارداد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مهدی مهدوی در این مراسم، هدف از برگزاری این نشست را توسعه ارتباطات مدیران ستادی و استان‌ها و دستیابی به اهداف شرکت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بیمه سرمد در طی شش سال فعالیت، به جایگاه مطلوبی در صنعت بیمه کشور دست یافته است.

 

مهندس مهدی مهدوی، به انجام عملیات درمان تکمیلی به صورت داخل سازمانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، توسعه مراکز درمانی طرف قرارداد در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در این مسیر، رضایت حداکثری مشتریان را در بخش درمان به عنوان یک خدمت ویژه به بیمه گذاران، جلب نماییم.

 

وی، از افزایش سهم پرتفوی در بخش غیرسهامداری به عنوان یک دستاورد مهم نام برد و گفت: خوشبختانه بیمه سرمد با وجود حفظ بازار خود در بخش سهامداری و ارائه خدمات مطلوب به خانواده بزرگ بانک صادرات، فعالیت خود را در بخش غیر سهامداری نیز به صورت گسترده ای افزایش داده است و نسبت به ارائه خدمات به سازمان های بزرگی چون جمعیت هلال احمر، صندوق اعتباری هنر و وزارت میراث فرهنگی اقدام نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied