شمانیوز
شما نیوز

افتتاح ساختمان جدید بیمه "ما" ؛ ساختمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی

ساختمان جدید بیمه "ما" همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران و حجت بهاری فر مدیرعامل این شرکت افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید بیمه "ما" ؛ ساختمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه ما ، ساختمان جدید شرکت بیمه "ما" که با هدف توسعه فضای اداری و انتقال معاونت شبکه فروش و توسعه بازار شامل مدیریت امور شعب و نمایندگان، مدیریت بیمه های عمر و سرمایه گذاری و مجتمع بانک بیمه جهت تسهیل دسترسی مشتریان و بیمه گذاران راه اندازی شده است، در هفته دفاع مقدس میزبان مسئولین عالی رتبه شصنعت بیمه کشور بود.

دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مراسم راه اندازی ساختمان سپهبد شهید سلیمانی با اشاره به عملکرد موفق بیمه "ما" گفت: هیات مدیره و مدیر عامل بیمه "ما" از زمره مدیران جوانی هستند  که در تمام بحث های بیمه ای پیگیر می باشند. 

وی اظهار داشت: همراهی آقای بهاری فر با بیمه مرکزی برای ما بسیار حائز اهمیت است . نوآوری و رونمایی از طرح های نوین، حرکت ارزشمندی است که با مدیریت ایشان و هیات مدیره انجام گرفته است.

دکتر سلیمانی در خصوص نامگذاری ساختمان  گفت:  مزین کردن نام ساختمان بیمه "ما" با عنوان سردار دل ها؛ سپهبد شهید قاسم سلیمانی تعهدآور است . هدف بیمه "ما" باید استمرار خدمت به مردم و کسب رضایت صددرصدی بیمه گذاران باشد تا  نقش سردار کمرنگ نشود. حضور مدیرعامل و هیات عامل بانک ملت در این مراسم نیز بیانگر تعامل مطلوب بانک ملت و بیمه "ما" در نیل به این اهداف است.

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران سیاست های شرکت بیمه "ما" را همگام با سیاست های کلی بیمه مرکزی دانست و ضمن ابراز قدردانی و تبریک به مجموعه بیمه "ما" و بانک ملت اظهار کرد: نوآوری و ارائه طرح های جدید  برای بیمه مرکزی  به عنوان نهاد ناظر که وظیفه سیاستگذاری را بر عهده دارد، بسیار مهم است. حمایت بانک ملت بهترین فرصت برای بیمه "ما" است که با حمایت بانک به عنوان سهامدار و پشتیبانی اعضای هیات مدیره، پیشگامی خود در ارائه طرح های جدید را ادامه دهد.

سلیمانی طرح های جدید بیمه "ما" در زمینه بیمه های عمر و سرمایه گذاری و صندوق اجاره ای را حرکتی رو به جلو نامید و گفت: این موفقیت باعث افزایش همکاری بانک و بیمه و بازار بورس می شود که منجر به حمایت از اقتصاد کشور خواهد بود.

دکتر بیگدلی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تکریم جایگاه شهید سلیمانی و شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی از عملکرد مدیران و مجموعه بیمه "ما" ابراز رضایت کرد و گفت:شرکت بیمه "ما" در طی سال های گذشته در تمام شاخص ها روند صعودی طی کرده است.

وی به نقش صنعت بیمه در بالندگی کشور اشاره کرد و گفت:صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشور، رشد سطح تولید کشور و اطمینان بخشی در فضای کسب و کار نقش بسزایی دارد. صنعت بیمه می تواند نقش تسهیلگر در توسعه اقتصاد کشور داشته باشد. انتظار داریم بیمه "ما" با پشتوانه مستحکم مالی، با ارائه پوشش های بیمه ای مناسب در خصوص کسب و کار، بستر رشد صنایع دیگر در کشور را فراهم سازد

 بیگدلی  ضمن تاکید بر ظرفیت های بیمه "ما" و بانک ملت تصریح کرد: بیمه "ما" با استفاده از نیروهای انسانی جوان، باانگیزه و خلاق خود و وجود پشتوانه ای به نام بانک ملت، باید همانند گذشته در مسیر رشد و تعالی گام برداشته  و مانند بانک ملت به برند معتبری تبدیل شود.

دکتر کریمی دبیر سندیکای بیمه گران ایران ضمن تبریک بابت حسن انتخاب این ایام برای افتتاح ساختمان سپهبد شهید سلیمانی گفت:حضور آقای بهاری فر به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه و مدیر روابط عمومی این شرکت به عنوان دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران نشان از موفقیت و محبوبیت بیمه "ما" و اقبال از این شرکت در صنعت بیمه است که این موضوع، بیانگر وجود انسان های خدوم، کاربلد، درستکار و متدین در راس این شرکت می باشد.

وی در ادامه افزود: کسب سود بیمه گری همراه با کسب رضایت بیمه گذاران، کار بسیار هنرمندانه ای است که نشان از عملکرد مطلوب بیمه "ما" از سال تاسیس تا سال 1399 است.

حجت بهاری فر  مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه "ما" در مراسم افتتاح ساختمان جدید این شرکت  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شان و منزلت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و خیرمقدم به دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، اعضای هیات عامل بانک ملت، دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران گفت : در پی شهادت مظلومانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و به پاس رشادت های علمدار امام و رهبری ، بر خود لازم دانستیم این ساختمان با عنوان ساختمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی راه اندازی شود.

بهاری فر در ادامه با بیان گزارشی از عملکرد موفقیت آمیز بیمه "ما" در سال 1398، از تداوم روند رو به رشد این شرکت خبر داد و گفت:هدف اصلی شرکت، تامین منافع کلیه ذینفعان است و این در حالی است که EPS محوری را نیز در برنامه خودمان تبیین کرده ایم.

وی تصریح کرد: افزایش سود عملیاتی باکنترل موثر ریسک  و توسعه بازار، حفظ توانگری در بالاترین سطح، حفظ ترکیب بهینه پرتفوی، کسب سود پایدار و تامین رضایت سهامداران، توسعه خدمات الکترونیک و ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان اهداف سطح کلان شرکت بیمه "ما" در سال 99 بوده است.

مدیرعامل بیمه "ما" به روند رو به رشد شرکت بیمه "ما" در افزایش سهم از بازار از سال 1390 تا 1398 اشاره کرد و گفت: تولید حق بیمه در 6 ماهه نخست سال 1399 نسبت به  1398 به میزان 44 درصد رشد داشته و تعداد بیمه نامه های صادره 37 درصد افزایش پیدا کرده است. تحقق 124 درصد برنامه تولید پرتفو شرکت در شش ماهه نخست سال 1399 نیز بیانگر موفقیت بیمه "ما" با وجود شیوع ویروس کرونا است.

در پایان این آیین از دو طرح "مستمری ماندگار" و "بیمه صندوق اجاره ای" شرکت سهامی بیمه “ما” رونمایی شد.

 

 

 

 

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied