شمانیوز
شما نیوز

19 آبان آغاز "زنگ بیمه "در مدارس سراسر کشور

رویداد سراسری « زنگ بیمه » در مدارس، سال گذشته به صورت حضوری در مدارس سراسر کشور برگزار شد. امسال نیز متاثر از بیماری کرونا، صنعت بیمه زنگ بیمه را به شکل متفاوتی به صدا درآورده است.

19 آبان آغاز "زنگ بیمه "در مدارس سراسر کشور

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، «زنگ بیمه» به عنوان یک رویداد تاثیرگذار در حوزه فرهنگ سازی به منظور ترویج مفهوم « بیمه» میان دانش آموزان در سال گذشته به همت بیمه مرکزی وهمراهی شرکت های بیمه برگزار، که با استقبال گسترده خانواده ها و نیز اولیای مدارس مواجه شد.

بیمه سامان نیز ماموریت داشت که زنگ بیمه را در استان البرز به صدا درآورد. این رسالت اجتماعی که با همراهی بیمه سامان به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ صنعت بیمه اجرایی شد، بنا دارد تا نسل‌های آینده‌ ساز کشومان را با مقوله مهم بیمه در زندگی آشنا سازد.

از آنجا که دانش آموزان می توانند سفیران خوبی برای ترویج فرهنگ بیمه در میان خانواده ها باشند، آنها را به عنوان جامعه هدف خود انتخاب کرده و از ظرفیت این قشر برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات صنعت بیمه کمک خواهند گرفت.

 

بر این اساس روابط عمومی بیمه مرکزی طی فراخوانی عمومی از همه دانش آموزان خواسته است «زنگ بیمه» امسال را در قالب یک مسابقه نقاشی برگزار کنند. در این رویداد، دانش آموزان باید نقاشی های خود را با موضوع «بیمه» و «بیمه هایی که خانواده می تواند از آن استفاده کند» به نشانی secretariat@centinsur.ir ارسال کنند.

اسامی برندگان همزمان با 13 آذر ماه،" روز بیمه" اعلام و جوایز ارزنده ای را به آنها تقدیم خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied