شمانیوز
شما نیوز

افزایش صدور حق بیمه در بیمه ما

شرکت بیمه "ما" در ادامه روند رو به رشد خود با رشدی 105 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 150 میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده است.

افزایش صدور حق بیمه در بیمه ما

 حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت بیمه "ما" در ادامه روند رو به رشد و تعالی خود، در فروردین ماه سال جاری رکوردی جدید ثبت کرده و با رشدی به میزان 105 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 150 میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده است.

وی اضافه کرد: این موفقیت به واسطه همدلی، ایمان و باور قلبی تمام ارکان شرکت مبنی بر ارایه خدمات سریع و با کیفیت به مشتریان، اقدامات موثر در زمینه برندسازی و همچنین ایفای موثر مسئولیت اجتماعی محقق شده است و این مهم زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که بدانیم علاوه بر افزایش تولید حق بیمه، با بیش از 80 درصد رشد در مقایسه با فروردین سال 1399، بالغ بر 130 هزار بیمه نامه صادر شده است.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" گفت: با توجه به مدیریت موثر شرکت در زمینه برنامه‌ریزی و حفظ ترکیب بهینه پرتفوی، نسبت خسارت شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با یک واحد کاهش به کمتر از 25 درصد رسیده و این مهم در حالی حاصل شده است که در پایان سال 1399 نیز ضریب خسارت شرکت کاهش چشمگیری داشته است و انتظار می‌رود با انتشار آمار از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ایران، رتبه نخست به لحاظ پایین ترین ضریب خسارت به نام بیمه "ما" ثبت و برگ زرین دیگری در افتخارات شرکت به لحاظ عملکرد مطلوب و شفاف رقم بخورد.

بهاری‌فر در پایان ضمن اشاره به شرایط بسیار سخت و دشوار کشور و آرزوی سلامتی، آرامش و پیروزی برای تمام هموطنان گفت: امیدوارم در پایان سال جاری، نوید بخش اتفاقات نوین در راستای توسعه و تحول شرکت به تمامی ذینفعان باشیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied