شمانیوز
شما نیوز

بهترین بیمه تکمیلی کدام است؟

بهترین بیمه تکمیلی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ زمانی که قصد انتخاب بهترین بیمه تکمیلی را دارید باید به موارد مختلفی توجه کنید تا انتخاب هوشمندانده ای داشته باشید.

بهترین بیمه تکمیلی کدام است؟

به گزارش شمانیوز: بیمه درمان تکمیلی یکی از مهم‌ترین خدمات بیمه‌ای است که با پوشش گسترده‌تر از بیمه پایه (تأمین اجتماعی، سلامت و …) در کاهش هزینه‌های درمان نقش بسیار موثری دارد. امروزه بیمه تکمیلی به یک نیاز برای تمامی شرکت‌ها و خانواده‌ها تبدیل شده است و افراد زیادی تمایل به خرید این بیمه نامه دارند. افزایش ضریب نفوذ بیمه درمان تکمیلی نیز نشان دهنده استقبال بیمه گذاران است. با این حال به دلیل وجود شرکت‌های بیمه‌ای پر تعداد که اقدام به ارائه بیمه تکمیلی می‌کنند، انتخاب بهترین گزینه به یک چالش برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم یک راهنمای جامع در مورد انتخاب بهترین بیمه تکمیلی در اختیار شما قرار دهیم. با آسماری تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بیمه تکمیلی چیست؟

قبل از اینکه به انتخاب بهترین بیمه تکمیلی بپردازیم، بهتر است کمی بیشتر با ماهیت بیمه تکمیلی آشنا شویم. بیمه‌های پایه مانند بیمه تأمین اجتماعی و سلامت، تنها بخشی از هزینه‌های پایه درمان را پوشش می‌دهند. این پوشش محدود بدون شک نمی‌تواند تمام نیازهای افراد را تأمین کند و در بسیاری از موارد افراد نمی‌توانند از خدمات بیمه در هنگام بروز بیماری و پرداخت هزینه‌های مرتبط با آن استفاده کنند.

در چنین شرایطی نیاز به یک بیمه تکمیلی وجود دارد که پوشش گسترده‌تری داشته باشد و سقف بالاتری را برای جبران هزینه‌های درمانی پرداخت کند. به همین دلیل شرکت‌های بیمه‌ای مانند بیمه آسماری اقدام به رائه بیمه نامه درمان تکمیلی کرده‌اند. با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی در سال‌های اخیر، استفاده از بیمه درمان تکمیلی به یک نیاز همگانی تبدیل شده است.

ویژگی های بهترین بیمه تکمیلی خانواده

بهترین بیمه تکمیلی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

زمانی که قصد انتخاب بهترین بیمه تکمیلی را دارید باید به موارد مختلفی توجه کنید. درواقع، ویژگی‌های بیمه نامه‌های شرکت‌های مختلف، تا حدود زیادی مشابه هم هستند. با این حال، هر شرکت بر اساس نیاز مشتریان خود بر بخشی از خدمات بیمه درمان تکمیلی تمرکز کرده است. برای مثال شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بیمه درمان تکمیلی آسماری ویژگی‌ها، خدمات و پوشش‌های ارائه شده برای این بیمه نامه را مشاهده کنید. به طور کلی یک بیمه نامه تکمیلی مناسب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

حداقل محدودیت‌ها برای بیمه گذاران، ویژگی مهم بهترین بیمه تکمیلی

یکی از موارد مهمی که در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی باید به آن توجه شود، محدودیت‌هایی است که برای افرادی که قصد تهیه بیمه تکمیلی را دارند در نظر گرفته می‌شود. هر بیمه نامه‌ای شرایط منحصر به فرد خود را دارد و طبیعی است که طبق سیاست‌های شرکت بیمه کننده محدودیت‌هایی در نظر گرفته شود. با این حال این محدودیت‌ها نباید به گونه‌ای باشد که مانع بهره مندی اقشار مختلف از حق بیمه تکمیلی شود. برای مثال در بیمه تکمیلی شرکتی بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای محدودیت حداقل ۵۰ نفر را در نظر گرفته‌اند و شرکت‌هایی که کمتر از ۵۰ نفر باشند نمی‌توانند از خدمات این بیمه‌ها استفاده کنند. این موضوع باعث می‌شود شرکت‌های کوچک و استارتاپ ها از دریافت این خدمات محروم باشند. در حالی که بیمه آسماری این امکان را با شرکت‌هایی با حداقل تعداد ۱۵ نفر می‌دهد تا از خدمات بیمه درمان تکمیلی شرکتی بهره مند شوند. کارفرما و کارمندان این شرکت‌ها می‌توانند اعضای خانواده خود را نیز بیمه کنند.

بیمه آسماری بهترین شرکت بیمه تکمیلی

ارائه بالاترین سقف جبران خسارت در بیمه درمان تکمیلی

از جمله موارد دیگری که باید در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی به آن توجه شود، سقف پرداخت خسارت است. هرچقدر که سقف جبران هزینه‌های درمانی بیشتر باشد، بیمه گذاران بخش کمتری از هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند. این موضوع خصوصاً در بیماری‌هایی که هزینه‌های بالایی دارند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بنابراین باید از بین شرکت‌های ارائه کننده خدمات بیمه تکمیلی به دنبال گزینه‌هایی باشید که حداکثر سقف پرداخت را در اختیار شما قرار دهند.

شرکت بیمه آسماری با پشتوانه بیمه کمک رسان SOS بالاترین سقف پرداختی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه براین، سرعت در پرداخت هزینه‌ها نیز عامل دیگری است که نباید فراموش شود. بیمه آسماری با توجه به نیاز بیمه گذاران در پرداخت سریع هزینه‌های درمانی، با ایجاد یک فرآیند سریع و ساده در اسرع وقت هزینه‌های درمانی را پرداخت می‌کند.

پوشش بیمه کرونا بیمه تکمیلی آسماری

پوشش‌های گسترده بیمه تکمیلی و پوشش بیمه کرونا

هنگامی که در حال مقایسه بیمه‌های تکمیلی شرکت‌های مختلف هستید، توجه ویژه‌ای به پوشش‌های بیمه تکمیلی داشته باشید. گسترده‌تر بودن پوشش‌های بیمه تکمیلی به این معناست که شما می‌توانید از خدمات درمانی بیشتری با هزینه‌ای کمتر استفاده کنید. پوشش‌هایی همچون بیمه زایمان، بیمه دندانپزشکی و … از جمله مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. بیمه آسماری علاوه بر اینکه گسترده‌ترین پوشش بیمه تکمیلی را در اختیار بیمه گذاران قرار می‌دهد، با ارائه طرح جذاب پوشش بیمه کرونا، خدمات منحصر به فردی را به هم میهنان عزیز ارائه می‌کند.

در این طرح، بیمه گذاران با خرید بیمه درمان تکمیلی، به صورت همزمان از پوشش بیمه کرونا نیز بهره مند می‌شوند. به این ترتیب نیازی به تهیه یک بیمه نامه مجزا ندارند و این موضوع باعث کاهش هزینه‌های پرداخت حق بیمه می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری اطلاعات بیشتر در این مورد به دست آورید و درخواست مشاوره خود را ثبت کنید.

بهترین بیمه تکمیلی با بیشترین مراکز طرف قرارداد

بیشترین تعداد مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه تکمیلی

ارزش یک بیمه تکمیلی رابطه مستقیمی با مراکز درمانی طرف قرار داد آن دارد. بهترین بیمه تکمیلی، بیمه‌ای است که بتوانید از آن در سراسر ایران و در اکثر مراکز درمانی استفاده کنید و تنها به چند مرکز خاص محدود نباشید. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا بر حسب نیاز خود از خدمات بهترین مراکز استفاده نمایید و نگران پرداخت هزینه‌های درمانی خود نیز نباشید. بیمه آسماری با پشتوانه بیمه کمک رسان ایران SOS که بزرگترین و معتبرترین شرکت ارائه کننده خدمات بیمه‌ای در ایران است، با بیش از ۳۰۰۰ مرکز درمانی در سراسر کشور این امکان را در اختیار بیمه گذران محترم قرار می‌دهد تا با فراغ بال از بهترین خدمات درمانی در بهترین مراکز درمانی بهره مند شوند.

ارائه طرح‌های متنوع بیمه تکمیلی متناسب با نیاز افراد

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی، امکان انتخاب طرح‌های و پلن های مختلف براساس نیازهای افراد است. این موضوع باعث می‌شود تا بیمه گذاران عزیز بتوانند بر اساس توان مالی و خدماتی که به آن احتیاج دارند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. بیمه تکمیلی به شکلی‌های مختلفی همچون بیمه درمان تکمیلی خانواده، بیمه تکمیلی گروهی (شرکتی) و بیمه تکمیلی انفرادی ارائه می‌شود که هرکدام مزایای مختص به خود را دارند. بیمه آسماری علاوه بر ارائه خدمات بیمه تکمیلی به شکل‌های گوناگون، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا طرح‌های مختلفی با سقف پرداخت‌های متنوع و حق بیمه‌های متناسب با سقف پرداخت خسارت انتخاب نمایید.

طرح‌های یکتا و برنا جهت خدمت رسانی به خانواده‌های کشور در قالب بیمه درمان تکمیلی خانواده جزو بهترین گزینه‌ها هستند. علاوه براین در بیمه درمان تکمیلی شرکتی نیز می‌توانید از بین پنج طرح برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینی و پلاتینی پلاس بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح‌های مختلف بیمه تکمیلی آسماری می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس حاصل کنید تا مشاوران حرفه‌ای ما به سؤالات شما پاسخ دهند.

بیمه تکمیلی آسماری، بهترین بیمه تکمیلی در ایران

انتخاب بهترین بیمه تکمیلی تصمیم بسیار مهمی است که باید با تحقیق و بررسی اتخاذ شود. توجه به مواردی مانند پوشش‌های ارائه شده، شرایط، مراکز درمانی طرف قرار داد، سقف پرداخت خسارت و طرح‌های متنوع اهمیت بسیار زیادی در انتخاب بهترین بیمه درمان تکمیلی دارد. شرکت بیمه آسماری به عنوان یک شرکت بیمه‌ای جوان از ابتدای شروع کار خود توجه ویژه‌ای به ارائه بهترین خدمات بیمه تکمیلی داشته است. برخورداری از مزایای فراوانی که به بخشی از آن‌ها در این مقاله اشاره کرده‌ایم به همراه حق پرداخت بیمه منصفانه و شرایط پرداخت اقساطی باعث شده است تا بیمه تکمیلی آسماری به بهترین بیمه تکمیلی در ایران تبدیل شود.

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به صفحات بیمه درمان تکمیلی خانواده یا شرکتی درخواست مشاوره خود را برای خرید بهترین بیمه تکمیلی متناسب با نیاز خود ثبت کنید. همچنین کارشناسان بیمه حرفه‌ای ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما و پاسخ گویی به سؤالات شما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied