شمانیوز
شما نیوز

تصویب 650 ریال سود به ازای هر سهم در مجمع عمومی سالانه بیمه "ما"

تخصیص مبلغ 650 ریال سود به ازای هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع بیمه "ما" رسید.

تصویب 650 ریال سود به ازای هر سهم در مجمع عمومی سالانه بیمه "ما"

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت برای سال مالی منتهی به 1399/12/30 صبح روز شنبه مورخ 1400/03/08 با حضور 85.83  درصدی  سهامداران برگزار شد و ضمن تصویب صورت‌های مالی سال 99، تقسیم 65 تومان سود به ازای هر سهم مورد موافقت عمده سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، با عنایت به ابلاغیه شماره 050/440/ب/98 مورخ 98/12/26 سازمان بورس در خصوص الزام به برگزاری مجمع با حضور حداکثر 15 سهامدار حقوقی و حقیقی، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه "ما" با اطلاع رسانی قبلی راس ساعت 10:00 روز جاری به صورت برخط برگزار و سهامداران بصورت اینترنتی از طریق سایت شرکت به آدرسhttp://www.bimehma.com  بطور کامل در جریان مصوبات آن قرار گرفتند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1399/12/30  ، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار و  تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره برای سال مالی آتی از جمله موارد تصمیم گیری شده در این مجمع بود.

پس از استقرار هیأت رییسه مجمع، نمایندگان بیمة مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حسابرس و همچنین نماینده سازمان بورس به صورت برخط، گزارش عمکرد و فعالیت های شرکت در سال 99 توسط حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره  تشریح شد.

پس از ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت و پس از بیان توضیحات لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس، صورت های مالی سال مالی منتهی به 1399/12/30 و  تقسیم 650  ریال سود به ازاء هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

همچنین موسسه حسابرسی فاطر و موسسه حسابرسی هشیار بهمند به ترتیب به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی آتی و روزنامه دنیای اقتصاد  به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های این شرکت انتخاب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied