شمانیوز
شما نیوز

معاون فنی بیمه‌های اشخاص خبر داد؛

برنامه‌های جدید بیمه دانا برای توسعه شبکه فروش بیمه‌های عمر و پس انداز

معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دانا، از برنامه‌های جدید این شرکت برای گسترش و توسعه شبکه فروش بیمه های عمر و پس انداز در کشور خبر داد.

برنامه‌های جدید بیمه دانا برای توسعه شبکه فروش بیمه‌های عمر و پس انداز

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر سید مجتبی عطری در جمع مدیران ستادی این شرکت، با تشکر از تمامی همکاران بابت تحقق بودجه سال گذشته و رسیدن به پرتفوی مورد نظر، به تجارب و حضور نیروهای توانمند این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با سیاست‌گذاری صحیح هیئت مدیره و ابلاغ مصوبه جدید توسط مدیرعامل، پرتفوی حوزه درمان به سمت متناسب‌سازی پیش می‌رود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری با افزایش تعرفه‌های درمانی، رقابت ناسالمی بین برخی از شرکت‌های بیمه به وجود آمده که موجب بروز چالش‌هایی در صنعت بیمه شده است که امیدواریم با سیاستگذاری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک، شاهد ترکیب مناسبی از پرتفوی در حوزه درمان باشیم.

دکتر عطری، رشد پرداخت خسارات این حوزه را ناشی از افزایش هزینه‌ها و تعرفه‌های درمانی دانست و با تاکید بر ضرورت تقویت نظارت بر روند پرداخت خسارت، از طرح جدید این شرکت در حوزه بیمه‌های عمر و پس انداز با عنوان «طوبی» خبر داد و افزود: خوشبختانه با مصوبه اخیر هیئت مدیره، طرح توسعه و گسترش شبکه فروش بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا در آینده نزدیک به مرحله اجرا در خواهد آمد که با بهره‌گیری از آن، ظرفیت شبکه فروش افزایش و ارتقا می‌یابد.

معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دانا، از روسای شعب و شبکه فروش خواست ضمن افزایش تعاملات خود با بیمه گذاران، به خصوص هنگام تمدید قرارداد‌ها، از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حفظ بازار کنونی و جذب پرتفوی‌های تازه استفاده کنند.

وی در پایان سخنان خود، با قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و سایر همکاران بابت رشد شاخص‌های این شرکت در سال گذشته، خواستار تلاش مضاعف شبکه فروش برای تحقق اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied