شمانیوز
شما نیوز

نسخه دیجیتال فصلنامه «تحول دیجیتال» در سایت ملت‌تک منتشر شد

یحیی میرزایی‌پری، مدیر کسب و کار دیجیتال بیمه ملت با اعلام خبر انتشار دومین نسخه فصلنامه تحول دیجیتال، بیان داشت که این شماره با تمرکز بر موضوع «صنعت بیمه در جهان پساپاندمی» منتشر شده است. شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تقویت فضای دیجیتال در دوران این پاندمی، ضمن تاثیرگذاری بر کسب و کارهای مختلف، الزامات و نیازمندی های متفاوتی را نیز طلب می‌کند. در این شماره بر آن شدیم تا گوشه‌هایی از این تحولات و نیازمندی­‌های مواجهه با آن در شرکت‌های بیمه‌گر را به قلم پایش و بررسی قرار دهیم.

 نسخه دیجیتال فصلنامه «تحول دیجیتال» در سایت ملت‌تک منتشر شد

به گزارش شمانیوز: در این شماره فصلنامه، ضمن نگاهی بر چشم‌انداز صنعت بیمه در بازیابی بعد از پاندمی، به قلم مدیرعامل بیمه ملت، مطالبی در ارتباط با بازیگران و شرکای جدید در آینده اکوسیستم بیمه، تحول دیجیتال بنیادین سازمان، رویارویی با جهانی در حال تغییر، بازسازی صنعت بیمه اموال و مسئولیت و زندگی در پسا پاندمی و همچنین در ارتباط با مدیریت سرمایه‌های انسانی پس از بحران کوید 19 قابل مطالعه هستند.

آرشیو فصلنامه تحول دیجیتال شامل نسخه اول و دوم به آدرس http://tech.melat.ir در بخش «فصلنامه تحول دیجیتال» قابل دسترسی است.

مدیریت توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه ملت ضمن تشکر از همکاران این شماره، از مشارکت علاقه‌مندان برای ارائه مطلب جهت انتشار شماره‌های آتی استقبال می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied