شمانیوز
شما نیوز

همت ملت در سالنامه 1399 منتشر شد

شماره اول سالنامه خبری – تحلیلی بیمه ملت ویژه عملکرد سال 1399 با گزارش های تحلیلی، مصاحبه و یادداشت های تخصصی به چاپ رسید.

 همت ملت در سالنامه 1399 منتشر شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در شماره اول این سالنامه به قلم اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت نگاهی جامع دارد به آنچه در سال ۹۹ در شرکت انجام شده و با گزارش تحلیلی معاونان و مدیران شرکت، عملکرد این سال بررسی شده است.

 

در این سالنامه، عملکرد بیمه ملت و جایگاه این شرکت در اقتصاد کشور از نگاه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی و... در قالب یادداشت های اختصاصی مورد بررسی قرار گرفته که نشان از توجه مدیران به صنعت بیمه و عملکرد بیمه ملت در مقایسه با شرکت های دیگر دارد.

 

پرونده این شماره با عنوان «آنچه خوبان همه دارند...» به گزارشی تحلیلی از عملکرد بیمه ملت در سال ۱۳۹۹ و مقایسه  آن در صنعت بیمه پرداخته است و در بخش های دیگر نشریه نیز گزارش عملکرد معاونت ها به تفکیک مدیریت ها در قالب گزارش، مصاحبه با مدیر و اینفوگرافیکی، بررسی توانگری سطح یک شرکت و اولین های بیمه ملت در کنار مصاحبه با همکاران قدیمی، یادداشت های تخصصی همکاران، آلبوم تصاویر و تجلیل از دستاوردها نیز بخش های دیگر این نشریه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied