شمانیوز
شما نیوز

با هدف بهبود فرایند پرداخت خسارت درمان؛

شعبه کرمان بیمه دانا به سامانه ساماش پیوست

با تلاش و همت مرکز فاوای بیمه دانا و همکاری و تعامل مدیریت بیمه‌های درمان و شعبه کرمان، بهره‌برداری از سامانه ساماش شعبه کرمان آغاز شد.

شعبه کرمان بیمه دانا به سامانه ساماش پیوست

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در مراسم بهره‌برداری از سامانه ساماش که بعد از ظهر روز 12 تیرماه جاری در مجتمع خدمات بیمه‌ای فردوسی به صورت ارتباط مستقیم و آنلاین با شعبه کرمان این شرکت برگزار شد، دکتر کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، حسین حسینی قائم مقام مدیرعامل، دکتر سید مجتبی عطری معاون فنی بیمه های اشخاص، عباس عمران پور معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش و چند تن از مدیران ستادی این شرکت حضور داشتند .

با بهره‌برداری از این سامانه، از این پس رسیدگی به اسناد درمانی بیمه‌شدگان شعبه کرمان در مرکز بدون نیاز به فیزیک مدارک و بر اساس مستندات الکترونیکی، انجام شده و پس از طی مراحل مختلف و ارزیابی پرونده‌ها، فرایند پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران انجام خواهد شد.

در این مراسم دکتر کاردگر مدیرعامل بیمه دانا ضمن قدردانی از تلاش‌های صوت گرفته برای راه‌اندازی سامانه ساماش درشعبه کرمان که بصورت آزمایشی آغاز بکار کرده است، از ضرورت فاز‌بندی این طرح و اجرای آن در تمامی شعب کشور حمایت کرد و خواستار برطرف شدن مشکلات احتمالی این سامانه و شارژ امکانات لازم برای تقویت آن در سطح شعب شد.

نظری رئیس شعبه کرمان بیمه دانا نیز در ارتباط مستقیم و آنلاین با دکتر کاردگر، از تلاش و حمایت‌های کاربردی وی در اجرای این طرح قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی سامانه ساماش، رسیدگی به اسناد درمانی بیمه شدگان این شعبه و پرداخت خسارت درمانی آنها، از این پس با سرعت بیشتری انجام شود.

در حاشیه این مراسم حسین حسینی قائم مقام مدیر عامل و مهدیه نعیم حسنی رئیس مرکز فاوای بیمه دانا ضمن ارائه گزارشی از نحوه راه اندازی این سامانه، خواستار ادامه حمایت‌های لازم برای گسترش این سامانه در سایر شعب شرکت شدند.

گفتنی است: با راه اندازی این سامانه در شعبه کرمان، امکان نظارت لحظه به لحظه در خصوص حجم و کیفیت کار همکاران فراهم شده و با الکترونیکی شدن فرایند، اسناد فیزیکی و جاگیر عملا از گردش کار حذف شده و عملیات مربوط به محاسب و پزشک به صورت الکترونیکی در پرونده‌ها اعمال خواهد شد.

امکان رسیدگی به پرونده‌های درمانی و محاسبه خسارت به صورت دورکاری توسط محاسبین و پزشک و آرشیو الکترونیکی مستندات، از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

راه اندازی سامانه ساماش با تلاش‌های رئیس و همکاران مرکز فاوا و همکاری و تعامل شایسته مدیریت بیمه‌های درمان صورت گرفته است. فاز نخست این سامانه برای خسارت‌های درمانی در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied