شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بیمه "ما":

اوراسیا فرصتی برای گسترش همکاری های تجاری است

مدیرعامل بیمه "ما" به همراه اعضا هیات مدیره و تعدادی از مدیران شرکت در اولین نمایشگاه اوراسیا حضور یافت.

اوراسیا فرصتی برای گسترش همکاری های تجاری است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه  "ما"، محمد جعفریان عضو هیات مدیره شرکت و تعدادی از مدیران فنی با حضور در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران، ضمن حضور در غرفه بیمه "ما"، با بازدیدکنندگان و حاضرین در نمایشگاه دیدار کردند.

حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" با اشاره به حضور فعالانه این شرکت در اولین نمایشگاه اوراسیا گفت: این نمایشگاه با حضور 100 شرکت بین المللی فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های صادراتی ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نیز گسترش همکاری های تجاری است.

وی افزود: حضور در  نمایشگاه اختصاصی اوراسیا، زمینه ساز آشنایی فعالان اقتصادی ایرانی با فعالان اقتصادی روسیه، قزاقستان، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان پنج کشور عضو این اتحادیه  شده و در رشد و توسعه صادرات غیرنفتی و افزایش تبادلات تجاری ایران با این اتحادیه اقتصادی سهم بسزایی دارد.

مدیرعامل بیمه "ما" و هیات همراه  طی بازدید از غرفه‌های نمایشگاه تخصصی اوراسیا به منظور تقویت روابط بین الملل و معرفی  خدمات بیمه ای با دست‌اندرکاران و مسئولین غرفه‌ها به گفتگو نشستند. بازدید استاندار کرمان از غرفه بیمه "ما" و حضور مدیران ارشد شرکت در غرفه شورای تجاری روسیه و ایران، شرکت کشتی رانی کوتلین، منطقه آزاد بندر انزلی، شرکت حمل و نقل بین المللی شنل  و شرکت بهینه ترابری آزور از جمله این نشست ها و تبادل نظرها در راستای  تسهیل در روابط تجاری و معرفی خدمات بین المللی قابل ارائه در حین برگزاری نمایشگاه اوراسیا بود.

گفتنی است این نمایشگاه از 18 تا 21 تیرماه 1400 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار و در مراسم اختتامیه با اهدای لوح تقدیر از شرکت کنندگان قدردانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied