شمانیوز
شما نیوز

حفظ بیمه‌گذاران عامل رشد فروش شعب بیمه‌ تجارت‌نو

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان فارس، افزایش فروش شعبه متبوع خود در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰نسبت به مدت مشابه سال گذشته را ۱۵۰ درصد عنوان کرد و وجود نیروهای توانمند و حفظ رضایت بیمه‌گذاران قدیمی از جمله دلایل این رشد دانست.

حفظ بیمه‌گذاران عامل رشد فروش شعب بیمه‌ تجارت‌نو

به گزارش شمانیوز: محمدمهدی سیمی، بیان کرد: شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان فارس در سال ۹۹ نسبت به ۹۸ رشدی ۱۶۵ درصدی در فروش را تجربه کرد که حفظ این میزان رشد در سال‌های پنجم و ششم فعالیت وضعیت خوبی را برای این شرکت به همراه خواهد داشت.

وی، با بیان اینکه در تلاش برای محقق کردن بودجه تعیین شده هستند، گفت: امیدواریم که تا پایان سال ۱۴۰۰ رشد بالای صد درصدی  نسبت به سال گذشته را محقق کنیم.

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان فارس، پیاده سازی سیاست‌های کلان شرکت توسط مدیران ارشد شرکت متبوع خود را از جمله عوامل تاثیرگذار برمیزان فروش شعبه خود عنوان کردو افزود: در۲ سال اخیر شاهد اخبار مثبت از ایفای به موقع تعهدات در پرداخت خسارت‌ها، رشد چشمگیر پرتفوی شرکت، رشد سودهی و اخذ مجوز قبولی اتکایی در ۵ سالگی شرکت بودیم که تمام این موارد با تاثیر مثبت بر برند شرکت بیمه‌تجارت‌نو کار در شعب را راحت‌تر کرده است.

 

بهره‌گیری شعبه بیمه تجارت‌نو از نیروی انسانی توانمند

سیمی، اظهارکرد: حضور همکاران توانمند در شعبه بیمه تجارت‌نو در استان فارس نیز برافزایش فروش تاثیرگذار بود ضمن آنکه برای حفظ بیمه‌گذاران خود تلاش بسیار کردیم چرا که حفظ بیمه‌گذاران قدیم از اهمیت بالایی برخوردار است و آمارهای این شعبه هم نشان می‌دهد که نسبت تمدیدی‌های بیمه‌نامه در این استان از عدد قابل قبولی برخوردار است.

وی بهره‌مندی از سهامداران بزرگ و خوشنام را یکی دیگر از عوامل رشد و توسعه شرکت بیمه تجارت‌نو عنوان کرد.

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان فارس، بابیان اینکه شرکت متبوع وی در استان فارس ۴۰ نماینده بیمه جذب کرده است، توضیح داد: این نمایندگان از پراکندگی خوبی در سطح استان برخوردار هستند ضمن آنکه دربرنامه پیش‌رو به دنبال جذب نماینده‌های بیشتر و بالابردن سطح کیفی آنها با برگزاری دوره‌ها و آموزش‌های فنی و بازاریابی هستیم .

 

حضورکمرنگ کارگزاران حقیقی و حقوقی بیمه در استان فارس

سیمی، پائین بودن ضریب نفوذ بیمه، کمبود نیروهای متخصص و فنی، عدم معرفی محصولات جدید بیمه‌ای از  سوی شرکت‌های بیمه‌ای، گستردگی پرونده‌های خسارت‌های جعلی و ارائه نرخ‌های غیرفنی را ازجمله چالش‌های مهم صنعت بیمه در سطح کشور عنوان کرد.

وی، یکی از مهمترین چالش‌های صنعت بیمه دراستان فارس را حضور کمرنگ کارگزاری‌های حقیقی و حقوقی عنوان کرد و گفت: برخلاف بعضی از استان‌ها مانند خراسان رضوی، اصفهان، یزد، خوزستان و تهران، استان فارس با چالش کمبود کارگزاری‌های حقیقی و حقوقی مقتدر و توانمند روبرو است.

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان فارس، اذعان داشت که اگر افرادی کارگزاری‌های بیمه‌ای حقیقی و حقوقی در سطح استان فارس راه‌اندازی کنند هم به گسترش صنعت بیمه در سطح این استان کمک می‌شود و هم با توجه به نیاز موجود برای آنها مفید خواهد بود.

سیمی، درخصوص حضور ارزیابان مستقل خسارت حرفه‌ای در استان فارس هم، توضیح داد: در بخش ارزیابی خسارت‌های درمان دو شرکت ارزیابی خسارت در سطح استان فارس فعالیت خوبی دارند و به ‌واسطه حضور آنها مشکل خاصی نداریم و در بخش ارزیابی خسارت خودرو نیز یک شرکت ارزیابی خسارت نسبتا خوب کار می‌کند اما در سایر رشته‌ها مانند آتش‌سوزی و یا حتی مسئولیت با چالش‌های جدی روبرو هستیم.

وی، با اشاره به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه عمر در استان فارس نسبت به میانگین کشوری، تصریح کرد که همانند سایر نقاط کشور مردم استان فارس نیز بیشترین اقبال و شناخت را از بیمه‌های شخص ثالث و تکمیل درمان دارند به‌طوریکه حدود ۷۰ درصد پرتفوی بیمه‌ای این استان مربوط به این دو گروه بیمه‌ای است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied