شمانیوز
شما نیوز

ثبت نام بیش از ۳۰۰ نفر در رویداد «اینشورتاک»

مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (اینشورتاک) با هدف تقویت مهارت های فن بیان و سخنوری فعالان بیمه با حمایت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در حال برگزاری است.

ثبت نام بیش از ۳۰۰ نفر در رویداد «اینشورتاک»

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، احسان حق بجانب دبیر اجرایی این رویداد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با اعلام این خبر گفت: تا کنون بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان صنعت بیمه در این مسابقه شرکت کرده اند تا ضمن آموزش حرفه ای سخنوری، با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی با بیان این که هم اکنون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون حضور شرکت کنندگان، اساتید دوره در حال ضبط محتوای آموزشی هستند،‌ اظهار کرد: از اواخر مردادماه، به شرکت کنندگان دسترسی داده می شود تا به صورت آنلاین از منزل یا محل کار خود برنامه آموزشی را دنبال کنند.

او ادامه داد: پس از گذراندن دوره آموزشی و تمرین و منتورینگ، شرکت کنندگان تا نیمه دوم شهریورماه زمان دارند فیلم سه دقیقه ای سخنرانی خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

حق به جانب با بیان این که کمیته ارزیابی پس از بازبینی فیلم ها طی چند نوبت و توسط ارزیاب های مختلف، برگزیدگان این مرحله از مسابقه را اعلام می کند، اظهار کرد: تعدادی از این شرکت کنندگان پس از آموزش و تست مجدد، آماده می شوند تا آبان ماه در فینال مسابقه در حضور داوران و مدیران ارشد صنعت بیمه و تماشاچیان، اجرای خود را به نمایش گذاشته و شانس خود را برای کسب مقام اول تا سوم سخنران برتر سال صنعت بیمه امتحان کنند.

دبیر اجرایی مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه با اشاره به این که قطعا سخنرانی در چنین رویدادی، بسیار پر استرس است و حتی ممکن است سخنرانان حرفه ای را هم با چالش مواجه کند‌، گفت: همین مساله باعث جذابیت بیشتر این مسابقه می شود و همچنین فضایی برای یادگیری و به چالش کشیدن مهارت های شرکت کنندگان را فراهم می آورد.

وی تاکید کرد که در نهایت، فیلم سخنرانی فینالیست ها و سخنرانان برگزیده در فضای عمومی در دسترس همه قرار خواهد گرفت، چون محتوای آن می تواند برای مخاطبان بسیار مفید و کاربردی باشد و به توسعه فرهنگ بیمه نیز کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied