شمانیوز
شما نیوز

با حضور در روزنامه دنیای اقتصاد انجام شد:

تقدیر مدیرعامل بیمه تعاون از اصحاب رسانه در روز خبرنگار

مدیرعامل بیمه تعاون با حضور در مجموعه رسانه ای دنیای اقتصاد، ضمن دیدار و گفتگو با اصحاب رسانه، روز خبرنگار را تبریک و از زحمات فعالین عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد.

تقدیر مدیرعامل بیمه تعاون از اصحاب رسانه در روز خبرنگار
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار، یونس مظلومی، مدیرعامل؛ محمدصالح چیتگران، عضو هیأت مدیره؛ محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی و سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان شرکت بیمه تعاون با حضور در روزنامه دنیای اقتصاد، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران این رسانه، با اهدای گل از زحمات آنان دراطلاع رسانی شایسته و فعالانه قدردانی کردند.
در این دیدار همچنین با علیرضا بختیاری، مدیر مسئول روزنامه دنیای اقتصاد نیز گفت و گو انجام شد و چالش های صنعت رسانه و بیمه نیز مورد واکاوی قرار گرفت.
مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد با تأکید بر اینکه دوران تحول روزنامه نگاری فرارسیده است، برندگان این حوزه را کسانی دانست که به اقتصاد جدید رسانه توجه داشته باشند.
همچنین مدیرعامل بیمه تعاون نیز با تأکید بر هم افزایی هرچه بیشتر دو صنعت بیمه و رسانه از تأثیر قابل توجه این صنعت در بازنمایی خدمات بیمه و کمک به گسترش فرهنگ بیمه در بین عموم مردم سخن گفت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied