شمانیوز
شما نیوز

بیمه دانا/

معرفی طرح های جدید بیمه دانا به امام جمعه جیرفت

شعبه جیرفت بیمه دانا با تشکیل جلسه‌ای در محل دفتر امام جمعه این شهر به بررسی و معرفی طرح‌های مهردانا و رفاه دانا پرداخت.


معرفی طرح های جدید بیمه دانا به امام جمعه جیرفت

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، سید مهدی صادقی در باره این نشست به خبرنگار"عصردانایی" گفت: روز 18 آبان ماه جاری با حضور در دفتر حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت گزارشی از وضعیت شرکت بیمه دانا ارائه کرده و سپس در باره طرح های جدید این شرکت موسوم به مهردانا و رفاه دانا که تسهیلات مناسبی را به اقشار کم درآمد جامعه ارائه می‌دهند، گفتگو کردیم.

وی افزود: برای ارتقاء رفاه دریافت کنندگان خدمات این طرح ها، نیازمند فرهنگ سازی بیشتر در سطح منطقه جنوب هستیم و یکی از عوامل مهمی که تأثیر زیادی در کاهش آثار ناشی از بلایای طبیعی دارد بیمه کردن اموال و اشخاص جامعه هدف است و صنعت بیمه به لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در زندگی افراد جامعه تأثیر مستقیم و بسزایی دارد.

صادقی از کاهش هزینه‌های مردم و بیمه‌گذاران جنوب استان به دلیل پوشش های بیمه ای سخن گفت و اظهار داشت: با عنایت به آغاز فعالیت شعبه جیرفت هزینه ها، مشکلات مردم و مراجعات به مرکز استان کاسته شده و بابت این موضوع کمک زیادی به اقشارکم درآمد این منطقه شده است.

 در ادامه جلسه، امام جمعه جیرفت خاطر نشان کرد: فرهنگ بیمه و توجه به این صنعت به ویژه در حوزه  کشاورزی جیرفت و منطقه جنوب بسیار حائز اهمیت بوده و می توان آن را یک ضرورت بر شمرد. وی بیان کرد: کشاورزان با جدی گرفتن بیمه می توانند بخش عمده ای از دغدغه خود را مدیریت کنند.

 حجت الاسلام  تارم با اشاره به اینکه آرامش و امنیت از محصولات معنوی صنعت بیمه برای بیمه گذاران محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد: با حمایت های بیمه از این پس ارائه خدمات به مردم این منطقه گسترش یابد و مردم معنی واقعی آرامش و آسایش را احساس کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied