شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بیمه "ما" در نمایشگاه توانمندسازی عسلویه:

با "ما" بمانید

مدیرعامل بیمه "ما" در بازدید از غرفه بیمه "ما" در نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت های منطقه عسلویه بر ضرورت تلاش خانواده بزرگ کارکنان شرکت و تلاش بیشتر برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مشتریان و جلب رضایت حداکثری آنان تاکید کرد.

با "ما" بمانید

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط‌عمومی بیمه "ما" ، دکتر بهاری فر و  هیأت همراه در دیدارصمیمانه ای که با نمایندگان شبکه فروش  استان بوشهر داشت طی سخنانی راهکارهایی به منظور تسریع در انجام امور، ایجاد تحول و ثمربخش ساختن فرآیندهای مرتبط با انجام خدمت همکاران ارائه کرد.

بهاری فر در ادامه افزود: شرکت بیمه "ما" در طی فعالیت 10 ساله خود همواره در زمره بهترین شرکت های بیمه از لحاظ توانگری مالی و عملکرد بوده و این روند همچنان ادامه دارد. این شرکت که مجوز بیمه اتکایی را نیز از بیمه مرکزی دریافت کرده با سرمایه 4000 میلیارد ریالی دارای رتبه یک توانگری مالی است و در سه سال گذشته با کسب  55%  نرخ رشد میانگین درآمدهای بیمه ای، در صدر شرکت های بیمه قرار دارد.

شرکت بیمه "ما" با کسب 1284 ریال سود به ازای هر سهم در سال 1399، افزایش بیش از 7 برابری سود نسبت به سال 1398 را رقم زده و رتبه سوم را از نظر نرخ رشد سودآوری در سال 99 نسبت به شرکت های بیمه به خود اختصاص داده و این در حالی است که در شش ماهه ابتدای سال 1400 نیز با کسب سود 744 ریال به ازای هر سهم، 24% نسبت به دوره مشابه سال 1399 رشد داشته است. از سوی دیگر نرخ رشد سود عملیاتی شرکت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل 34% می باشد که این امر ناشی از افزایش حق بیمه تولیدی،کاهش ضریب خسارت و ترکیب بهینه پرتفو می باشد.

با افزایش چند برابری سود اغلب شرکت های بیمه در سال 1399 به دلیل تحولات اخیر بازار سرمایه، این شائبه وجود دارد که شرکت های بیمه نتوانند همانند 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied