شمانیوز
شما نیوز

کیت میدلتون

شاهدخت ولز کجاست| چه بلایی سر کیت میدلتون آمده است؟

شاهدخت ولز مدتی است ناپدید شده و انتشار عکس های فتوشاپی از وی حاشیه های در خطر بودن جانش را تجدید کرده است.

شاهدخت ولز کجاست| چه بلایی سر کیت میدلتون آمده است؟

به گزارش شمانیوز، ١٢ سپتامبر ۲۰۲۳، کیت میدلتونانگشت زخمی دیده شده که گفته شد به خاطر افتادن روی trampoline موقع بازی با بچه‌ها بوده است. ۳ هفته بعد، ۵ اکتبر، کیت همچنان با دو انگشت باندپیچی شده دیده شد.

روز ۲۲ دسامبر کیت و ویلیام سفر رسمی شان به ایتالیا را در اوائل سال ۲۰۲۴ اعلام می کنند. مسئله این است که شما اگر یک عمل جراحی از قبل برنامه‌ریزی شده برای ژانویه ۲۰۲۴ داشته باشید، برنامه سفرتان را برای «اوائل» سال نمی گذارید. ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ روز کریسمس اخرین مرتبه بوده که کیت و بچه ها در فضای عمومی دیده شدند.

28 دسامبر یک امبولانس با اسکورت پلیس دیده شده که از محل اقامتگاه خانواده سلطنتی بیرون آمده است. کاخ باکینگهام هیچ توضیحی راجع به این امبولانس تا کنون ارائه نداده است.

۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ خبری اعلام میشود که کیت برای یک «جراحی شکمی» از قبل برنامه‌ریزی شده به کلینیک لندن که یه بیمارستان خصوصی رفته است اما توضیحی درباره مشکل کیت یا نوع جراحی داده شد و فقط گفته شد که جراحی موفقیت آمیز بوده و کیت باید تا دو هفته در بیمارستان بستری باشد و احتمالا تا عید پاک هم استراحت می کند. در این دو هفته هیچ گزارشی از ملاقات بچه‌ها، پدر و مادر یا خواهر و برادر کیت با او  نیست. در آن دو هفته ویلیام فقط یکبار برای دیدن کیت  به کلینیک لندن مراجعه کرد. ۲۴ ژانویه خبرگزاری ها گفتند که اطرافیان کیت از خبر بستری شدن و عمل او تعجب کردند چون هیچکس در جریان بیماری او نبوده است.

۲۶ ژانویه چارلز برای دیدن عروسش به بیمارستان می رود. ۲۸ ژانویه یه خبرنگار اسپانیایی اعلام می کند که با یک منبع موثق از کاخ تماس داشته و گفته شده که کیت در کما به سر می برد .۲۹ ژانویه کاخ کنسینگتون اعلام می کند که کیت مرخص شده است و دوران نقاهت خود را در خانه انجام می دهد. تا این زمان ۳۵ روزه از دیده نشدن کیت در ملا عام می گذرد و هیچ عکسی از او  در حال ورود یا خروج از بیمارستان نیست.

یک فوریه کاخ گزارش خبرنگار اسپانیایی رو شدیدا تکذیب کرده که خود این نوع تکذیب بسیار مشکوک است چون معمولا همیشه شایعاتی درباره خانواده سلطنتی وجود دارد و کاخ هیچوقت پاسخی به شایعات نمی دهد. ۵ فوریه، چارلز اعلام میکند که دچار سرطان شده ولی از نوع سرطان و وخامت حال خود حرفی نمی زند و در همان روز یه مقاله‌ای منتشر شد که میگفت درمان و استراحت کیت ۹ ماه طول می کشد!

دو روز بعد شاهزاده هری با یک پرواز یک روزه به لندن می آید که به پدر خود سر بزند. سر زدنی که ۴۵ دقیقه طول می کشد. کامیلا هم چندین بار به چارلز سر می زند ولی در این بین سر نزدن ویلیام تعجب برانگیز بوده است.

۹ فوریه اعلام میکنند که کیت بهتر شده است و از windsor به Sandringham برای استراحت ۲۰ فوریه می رود، ویلیام از حساب مشترکشان در شبکه های اجتماعی یه بیانیه راجع به اوضاع خاور میانه می دهد ولی حرفی از کیت نیست. ۲۷ فوریه ویلیام قرار بوده است که در مراسم یادبود پدرخوانده‌ش حاضر شود و حرف بزند که به خاطر «مسائل شخصی» کنسل می کند و در همان  اعلام کنسل کردن گفته می شود که کیت حالش خوب است.

تا اینجا ۹ هفته از دیده نشدن کیت می گذرد. فردای اون روز هشتگی با نام WhereIsKateMiddleton ترند می شود. فردای اون روز کاخ به هشتگ عکس‌العمل نشون می دهد و از طرف یکی از نزدیکان کیت بیانیه میدهد که ما از اول گفتیم که درمان پرنسس تا بعد از عید پاک ادامه دارد و کاخ فقط در مواقعی که اتفاق خاصی افتاده باشد اعلام میکند و پرنسس حالش خوب است.

چهارم مارچ عکسی از کیت توی ماشین کنار مادرش منتشر می شود که کیت خیلی با ظاهر همیشگی خود متفاوت بود. ۶ روز بعد هم عکس فتوشاپی با بچه‌ها رو اکانت رسمی خانواده سلطنتی منتشر کرد که فتوشاپ به حدی ابتدایی بود که خبرگزاری های رسمی بعد از انتشار عکس، براش kill notice دادند و گفتند چون دستکاری شده است و از کاخ خواستند که عکس دیگری برایشان بدهد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied