شمانیوز
شما نیوز

زلزله آلبانی، انتقام ایران از منافقین بود!

در پی هلاکت شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین در زلزله ۶.۴ ریشتری آلبانی، یکی از اعضای زخمی این گروه مدعی شد این زلزله انتقام ایران از ما بود

زلزله آلبانی، انتقام ایران از منافقین بود!

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از صداو سیما: شماری از اعضای مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) در زلزله اخیر آلبانی به هلاکت رسیدند.


خبرنگار این نشریه نوشت: ساکنین پایگاه اشرف-۳ واقع در ۵ کیلومتری مرکز زمین لرزه اصلی با قدرت ۶.۴ ریشتر و همچنین کمتر از یک کیلومتری با مرکز پس لرزه‌ای با قدرت ۵.۳ ریشتر قرار داشتند؛ آن‌ها وحشت واقعی را تجربه کردند.


وی افزود: با جستجو توانستم با یکی از اعضای این گروه به نام تیمور که در میان مجروحان بود، صحبت کنم، زلزله وقتی در خوابگاه خوابیده بودم، شروع شد. پنجره‌ها و سقف در حال ترکیدن بودند. بعضی‌ها فریاد می‌زدند که مورد حمله قرار گرفته ایم. بعضی از افراد له شده و فوراً مرده بودند. این همه در کمتر از یک دقیقه اتفاق افتاد. گرد و غبار زیادی وجود داشت و من دیگر نتوانستم ببینم، من فقط برای کمک فریاد زدم. من چنین وضعیتی را در مرصاد تجربه کرده بودم. من به خوبی می‌دانم که خوابگاه‌های پادگان تخریب شده است، برخی از آن‌ها ویران شده اند و برخی آسیب دیده اند. بیشتر کارکنان پادگان خواب بودند، بقیه در یک سالن رایانه کار می‌کردند.


به نظر می‌رسید او از خسارت به زیرساختهای کمپ اشرف بیشتر از تلفات انسانی ناراحت است. از او پرسیدم که چرا سالن رایانه برایش مهم است؟


وی گفت: به ما گفته شده است که متحدین عزیز سعودی و اسرائیلی ما مبالغ زیادی را در پایگاه سرمایه گذاری کرده اند و ما در اینجا ایمن هستیم. به ما گفته شده که دولت آمریکا و همپیمانان آن‌ها از ما به طور کامل پشتیبانی می‌کنند، آقای بولتون حتی به ما قول داده است که به زودی در تهران جشن بگیریم. یک سال پیش تجهیزات جدید رایانه‌ای گرفتیم و ماه‌ها تلاش کردیم وقتی ده روز پیش، مردم ایران را در خیابان‌ها دیدیم، فکر می‌کردیم که رویا‌های ما به حقیقت پیوسته است. اما امروز، هیچ چیزی در کار نیست. همه چیز گم شد و از بین رفت!


وی با این ادعا که زلزله کار ایران است، گفت: چگونه ممکن است که یک زمین لرزه مستقیما ما را هدف قرار داده باشد؟ به ما گفته شد که مرکز زمین لرزه بسیار به پایگاه ما نزدیک بود، چندین دهه بود که چنین زمین لرزه‌ای رخ نداده بود! آیا این اتفاقی است که زلزله دقیقاً در ساعات ابتدایی صبح که همه در پایگاه هستند، روی می‌دهد؟ کسی قصد دارد تلفات زیادی به بار آورد! این انتقام است! من مطمئن هستم که دستان ایران در کار است، شاید آنها بمب‌های قدرتمند را دفن کرده و فعال کرده اند. آن‌ها برای تحریک زمین لرزه از فرکانس‌های بالا از طریق ماهواره‌ها استفاده می‌کنند، این احتمال وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied