شمانیوز
شما نیوز

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با شمانیوز:

دست ترامپ برای انتخابات بعدی آمریکا خالی است

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: شکست آمریکا در مذاکره با کره شمالی و تن ندان جمهوری اسلامی ایران به خواسته‌های ایالات متحده، عملاً دست ترامپ را برای انتخابات بعدی خالی کرد.

دست ترامپ برای انتخابات بعدی آمریکا خالی است

به گزارش خبرنگار شمانیوز: حسین کنعانی‌مقدم، دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران اظهار کرد: به نظر می‌رسد آقای ترامپ هر تیری در اختیار داشته به سمت کشورمان رها کرده و تشدید تحریم‌های نفتی، تحریم اشخاص و نیز تحریم دارو، آخرین نفس‌های تحریمی اوست.

وی افزود: آمریکایی‌ها نتوانستند در برابر نظام جمهوری اسلامی و اراده مردم کاری را از پیش ببرند؛ لذا از هر فرصتی برای تنگ کردن محاصره اقتصادی علیه کشورمان استفاده می‌کنند.

دبیرکل حزب سبز با اشاره به استیضاح ترامپ خاطرنشان کرد: با توجه به استیضاحی که اتفاق افتاد، بعید به نظر می‌رسد آقای ترامپ بتواند برای دوره بعد، رئیس جمهور آینده آمریکا شود.

کنعانی‌مقدم ادامه داد: شاید تنها شانسی که ترامپ برای پیروزی در اختیار دارد، مجاب کردن ایران برای تن دادن به خواسته‌های آمریکاست. در واقع این موضوع ممکن است به کارت برنده برای او تبدیل شود، اما چون تا به امروز جمهوری اسلامی به خواسته‌های آمریکا تن نداده و مذاکره این کشور با کره شمالی هم به بُن‌بست رسیده، عملاً دست ترامپ برای انتخابات بعدی خالی است.

وی با بیان اینکه ترامپ هم در سیاست داخلی و هم در سیاست خارجی با استیضاح روبه‌رو شده است، تأکید کرد: خاورمیانه با یک شرایط شناوری مواجه شده؛ چون کشورهای افغانستان، عراق، لیبی، یمن و سوریه با مشکلات سیاسی و گاهی با بحران روبه‌روست و اگر آمریکا نتواند در یک سال آینده نتیجه ملموسی به دست بیاورد، عملاً باید از این منطقه فرار کند و جایی برای حضور این کشور در خاورمیانه نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied