شمانیوز
شما نیوز

واکنش نتانیاهو به شهادت سردار سلیمانی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از حمله تروریستی آمریکا و ترور قاسم سلیمانی و همراهانش گفت که اسرائیل در کنار آمریکا خواهد ایستاد.

واکنش نتانیاهو به شهادت سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا: در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی در عراق توسط نیروهای آمریکایی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سردار سلیمانی را عامل کشته شدن تعداد زیادی از آمریکایی‌ها خواند و گفت: اسرائیل در کنار آمریکا خواهد ایستاد.
نتانیاهو گفت:همانطور که اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند، ایالات متحده آمریکا هم دقیقا همان حق را دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: ترامپ قاطع، با قدرت و سریع اقدام کرد و شایسته هر نوع قدردانی است. ما در مبارزه مستحق برای تامین امنیت، صلح و دفاع، کاملا در کنار ایالات متحده آمریکا ایستاده‌ایم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت ، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied