شمانیوز
شما نیوز

همکاری موساد با سازمان سیا در ترور سردار سلیمانی

سخنگوی دولت از همکاری موساد با سازمان سیا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

همکاری موساد با سازمان سیا در ترور سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تابناک: علی ربیعی در مصاحبه با بخش خبری نیمروز شبکه یک سیما با ابراز تسلیت به مقام معظم رهبری، همه ایرانیان و آزادگان جهان و خانواده شهید قاسم سلیمانی، از این سردار بزرگ به عنوان نماد قدرت و امنیت ملی و محبوب‌ترین فرد در جامعه ایران اسلامی یاد کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری بار‌ها گفتند ما هیچ گاه دنبال جنگ نبودیم و اساسا جنگ طلبی را در دستور کارمان نداشته ایم و به دنبال صلح برای ایران و منطقه بودیم، اما آمریکا خط قرمز را رد کرد.

وی افزود: ما قطعا اجازه تجاوز به امنیت هیچ ایرانی را نخواهیم داد تا چه رسد به نماد امنیت ملی کشورمان.

ربیعی گفت: این برای آمریکا یک «بزن در رو» نخواهد بود و من امروز پیام دولت و ملت ایران را اعلام می‌کنم که ترامپ فکر نکند زده و در خواهد رفت و بازهم می‌تواند تهدید کند.

وی افزود: قطعا پاسخ در زمان مقتضی به طور قاطعانه در آینده‌ای نزدیک داده خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: فکر می‌کنم موساد هم در این زمینه با سازمان سیا همکاری داشته است و آن‌ها از سال‌ها و مدت‌ها قبل به دنبال ترور حاج قاسم سلیمانی بودند.

ربیعی افزود: اگر ما می‌خواستیم راجع به پیوند القاعده و پیوند داعش با ایالات متحده آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی صحبت کنیم نمی‌توانستیم آن را به این راحتی که امروز مصداق آن را پیدا کردیم، بیان کنیم.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی را هم داعش و هم آمریکا می‌خواستند ترور کنند.

ربیعی با بیان اینکه خوی جنایتکارانه آمریکا بیش از هر زمان دیگر آشکار شد، افزود: امروز با این اقدام ترامپ نشان داد که به خاطر حل کردن یک استیضاح در کنگره خودش حاضر است دنیا را وقیحانه به خاک و خون بکشد.

وی شهادت حاج قاسم سلیمانی را مایه تقویت امنیت ملی مان دانست و گفت: قطعا دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از همه ایرانیان در کنار مردم ضمن ابراز همدردی با همه امت اسلامی و بنا به درخواست مردم برای پاسخ دادن متقابل (به عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی) از حریم امنیت ملی مان دفاع خواهیم کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی در همه جا خواهد جوشید و دولت از همه امکانات برای دفاع از کشور استفاده خواهد کرد، افزود: اجازه نخواهیم داد که آمریکا عادت کند که بزند و در برود و پاسخ لازم را نگیرد و به حیثیت ایرانی بخواهد توهین کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied