شمانیوز
شما نیوز

یک فروند پهپاد تروریست‌ها در سوریه ساقط شد + عکس

ارتش سوریه از سرنگونی یک فروند پهپاد تروریست‌ها در شهر «اصیله» واقع در غرب این کشور خبر داد.

یک فروند پهپاد تروریست‌ها در سوریه ساقط شد + عکس

به گزارش  شمانیوز به نقل از فارس، ارتش سوریه چهارشنبه شب (دیشب) یک پهپاد تروریست‌ها را در شهر «اصیله» در شمال غرب استان «حماه» واقع در غرب سوریه منهدم کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» اعلام کرد: پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند پهپاد گروه‌های تروریستی را که تلاش داشته به مواضع ارتش و مناطق امن در اطراف شهر اصیله در شمال غرب حماه نزدیک شود، ساقط کرده است.

پدافند هوایی ارتش سوریه طی هفته‌های گذشته نیز با پهپادهای بسیاری که قصد نزدیک شدن به مواضع ارتش و نقاظ امن را داشته‌اند، مقابله کرده و بیشتر آنها را ساقط کرده است.

هفتم آذرماه نیز ارتش سوریه یک فروند هواپیمای بدون‌سرنشین ترکیه را جنوب استان حسکه واقع در شمال شرق این کشور را سرنگون کرد

ارتش سوریه پهپاد ترکیه را ساقط کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه پنجشنبه (۷ آذر) از سرنگونی پهپاد ترکیه در شمال شرق این کشور خبر داد.

سانا به نقل از ارتش سوریه گزارش داد که پدافند هوایی این کشور این پهپاد را در روستای «حامو» واقع در ریف جنوبی قامشلی در استان حسکه هدف قرار داده است.


پهپاد ترکیه

این رسانه سوری به نقل از خبرنگار میدانی خود در حسکه گزارش داد که ارتش سوریه حمله شدید نیروهای ترکیه و نیروهای سوریه تحت امر این کشور را در روستای «تل اللبن» در «تل تمر» دفع کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied