شمانیوز
شما نیوز

دلیل بازداشت سفیر انگلیس

یک منبع آگاه امنیتی توضیحاتی از چرایی بازداشت موقت و شرایط سفیر انگلیس به هنگام مواجه با نیرو‌های امنیتی را ارائه کرد.

دلیل بازداشت سفیر انگلیس

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: یک منبع آگاه امنیتی با اشاره به بازداشت موقت سفیر انگلیس در حاشیه تجمع تعدادی در مقابل دانشگاه امیرکبیر، گفت: سفیر انگلیس بعد از حضور در مقابل دانشگاه، مشغول تحریک و ساماندهی معترضان بود و بعد از آنکه نیرو‌های امنیتی به او مشکوک شدند وی در داخل یک مغازه بازداشت کردند.

وی گفت: سفیر انگلیس به دلیل حضور غیرقانونی و مغایر با عرف دیپلماتیک در حالت اقدام علیه امنیت کشور بود که مطابق قانون بازداشت و در اختیار وزارت خارجه قرار گرفت و وزارت خارجه نیز وی را آزاد کرد.

این مقام امنیتی گفت: سفیر انگلیس بعد از آنکه در حال تحریک و تصویر برداری از معترضان با نیرو‌های امنیتی مواجه شد، ترس و نگرانی از لو رفتن و بازداشت در او کاملاً نمایان بود؛ ترس زیادی به او غالب شده بود، اما نیرو‌های امنیتی بر اساس قانون وی را تنها بازداشت کرده و تحویل وزارت خارجه دادند.

وی در پایان گفت: انگلیسی‌ها همواره، وحدت و همدلی ملت ایران را تهدیدی برای خود تلقی کرده اند لذا بعد از حضور میلیونی آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در حال برنامه ریزی برای انتقام از مردم ایران هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied