شمانیوز
شما نیوز

سرویس‌های امنیتی مقاومت فلسطین به حالت آماده‌باش درآمد

سرویس‌های امنیتی مقاومت فلسطین در نوار غزه به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تدابیر امنیتی در این باریکه را به طرز قابل ملاحظه‌ای شدت بخشیده‌اند.

 سرویس‌های امنیتی مقاومت فلسطین به حالت آماده‌باش درآمد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا :  روزنامه "العربی الجدید" به نقل از منابعی در مقاومت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که سرویس‌های امنیتی فلسطینی در این باریکه طی روزهای اخیر تدابیر امنیتی شدیدی را به اجرا گذاشته و مانورهایی ناگهانی را به اجرا گذاشتند و در همین راستا، ایست بازرسی‌هایی ناگهانی و سیار را در خیابان‌های نوار غزه دایر کرده و تمامی خودروهای عبوری را مورد بازرسی دقیق قرار دادند به گونه‌ای که چنین تدابیر و اقداماتی تنها دو بار سابقه داشته است، نخست پس از ترورمازن فقهاء از فرماندهان گردان‌های قسام و بار دیگر در جریان نفوذ نیروهای ویژه و یگان سری ارتش رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس که مقاومت با هوشیاری و آگاهی خود این توطئه را خنثی کرد.

به گفته این منابع، به رغم آرامش نسبی حاکم بر نوار مرزی باریکه غزه، برآوردهای مقاومت حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی درصدد تجاوز به غزه است. مقاومت در همین راستا سناریوهایی را مطرح کرده و تدابیر امنیتی شدیدی را به اجرا گذاشته است و طی روزهای گذشته تمرینات و مانورهای گسترده‌ای را برگزار کرد که طی آن صدای انفجارهای مهیبی هم شنیده شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این منابع تاکید کردند که مقاومت به ویژه گردان‌های شهید عزالدین قسام از فرماندهان و مبارزان خود درخواست کرده تدابیر امنیتی شدیدی را بکار گرفته و به فکر امنیت شخصی خود باشند و به هیچ وجه به نوار مرزی نزدیک نشوند.

مقاومت فلسطین احتمال می‌دهد که رژیم صهیونیستی به طور غیرمستقیم و از طریق جاسوسان و مزدوران خود به دنبال ترور رهبران و مبارزان مقاومت باشد، به همان شیوه‌ای که مازن فقهاء ترور شد و این احتمال را هم وارد می‌دانند که ارتش صهیونیستی همانند عملیات شرق خان یونس مجددا درصدد نفوذ به بخش‌هایی از نوار غزه باشد و در همین راستا تدابیر شدیدی را جهت مقابله با چنین سناریویی اتخاذ کرده است.

از سوی دیگر، طبق برآوردهای مقاومت ممکن است نیروهای اسرائیلی اقدام به ربودن رهبران یا اعضای مقاومت کنند که همین مساله می‌طلبد که مقاومت سطح تدابیر امنیتی را بالاتر برده و تحت هیچ شرایطی درصدد نزدیک شدن به مناطق مرزی نباشد.

بر همین اساس، مقاومت فلسطین بالاترین سطح تدابیر امنیتی را در مرزهای شرقی و شمالی و اطراف سواحل غزه به اجرا گذاشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied